【活動❤】✿ 又食又可以扮靚既cafe ? ♬ 一切盡在新都會廣場 ✿

說起葵芳,我想大家第一時間想起就是可以掃街的葵涌廣場?
可以買平野既葵涌廣場
說真的小妹在之前很喜歡在星期六來這個小迷宮中購物,
食小吃,總是行一整天也不會悶
但是近年小妹由於搬了家,找工作也找了在葵芳區的,
所以對於葵涌廣場的熱衷也沒有之前的那麼多,
也許就是人地說的,愈得不到的就會愈想去吧?

不過今次我呢,就唔係想同大家講葵涌廣場,
反而想講講它家旁的新都會廣場,
係呢個商場也許是小妹在工作年多的時間走入去最多的時間
主要原因也是因為早餐去買東西,
有時午餐同事說去吃Lunch,加上我有時在等看醫生的時候也會走進去看看呢
在近幾個月看見新都會開始在裝修改變

 近來留意得最多就是各大的美容店不知不覺地加入
對於我呢D 貪靚既女生就當然最喜歡啦,
有一些大品牌都估唔到會係新都會開店
而最近新都會三樓仲改裝左為一間Beauty Cafe 
成為全香港第一個既有食品仲有人同你扮靚既地方


而早前小妹就參加左由新都會舉辦既Workshop 
可以跟shiseido 既各位導師去學化妝
其實未參加呢個Workshop 之前
小妹也有留意它家這一系列既妝品
最令小妹留意既就當然佢地既眼影同埋胭脂啦



今次仲請來資生堂既化妝師教我地化一個比較醒神既妝容tim 
首先就會使用上它家CC Cream 
它家既CC Cream 有一個好特別既份子,就是有一些些閃粉既效果
最重要就係仲可以令面色更好tim 


另外仲有教我地運用了眉筆畫好條眉,搽好眼影
仲最重要就係搽埋它家既胭脂
就可以化成一個美美既妝容,
真係估唔到簡單幾件產品就可以呢


說過在新都會的是既可以美,又可以食的地方
扮完靚又點少得冇左食呢Part 先得架
今次我地仲去學切有圖案既糖糖tim 
有請老師教我地點去整先切糖


在切糖之前就更加要裝飾下個樽仔先啦
對小妹而言,糖樽內的糖才是最重要呢!!
所以我沒有怎樣去畫上囉!


這樽有一半是小妹切的唷!!雖然不是切得很美
但係當中既糖果絕對吸晴,是一個唇膏的樣子呢!!!


睇完我簡單既介紹,你又有冇興趣同我一齊黎新都會行下先
其實去到25/10 仲有好多時間黎Shoppong 
仲可以換下d 禮物仔或者買下d 護膚品旅行裝tim
唔講咁多,想知更多就睇下它家既專頁就更清楚啦
https://www.facebook.com/metroplaza.hk?fref=ts



希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^





留言

熱門文章