【食 ❤ 銅鑼灣】法國夜的姊姊淘時光 ❤ 絕對浪漫之傾談之夜 。★

法國餐,也許你只會想到是跟情人一同享用?
但係早前我就跟左一班相識左好耐既姊妹淘去享用一次既法國式晚餐
也算是小妹第一次享用的呢,今次享用既地方同樣都係
之前我曾經介紹過既玫瑰花 Tea Set 既地方
再介紹多一次啦,呢度就係 Le Marron

今次我地享用就唔係玫瑰既Tea Set
仲要係唔係細細碟既法式菜,就等我開始介紹下啦
首先上頭盤既就有麵包比我地先享用
除左麵包之外,其實仲有兩款既牛油比我地配合食用tim
分別就有鴨肉弄成既醬,絕對惹味


第二道就是鮮蟹肉迷你通粉沙律配甜紅椒汁
由於小妹近來不能享用沙津的食品,所以這道我只能遠望不能嘗味
不過在場的朋友就各有意見,都是各有各口味呢


而法國菜又怎少得有這道法式菜
焗田螺配蒜蓉香草牛油
焗田螺小孩的時候就給大人說是吃蝸牛
大了的時候卻最愛上吃這道菜
但係要做得好吃,除了當中的食材,
最重要都係香料同焗製時間


吃過了多款前菜又怎少得餐湯呢?
對於小妹而言,蘑菇湯就一定是我最愛
今次這個蘑菇湯飲得出佢製作時間也是怎樣的
先以蘑菇配牛油炒香,然後倒入攪拌機攪勻後
加入Cream 再煮成,未飲都已經有陣陣香味,絕對吸晴!


係時候吃用到主菜了,先有這道
香煎鵝肝伴蘋果酒燴蘋果圈配砵酒汁
平時對於鵝肝大家總覺得是好濟好流.但係又怎想到配同蘋果食用
又怎想到是那麼夾的好吃,鵝肝又怎少得是法國菜的標準呢
我自己就蠻喜歡它了!


另外就有這個
芥辣蜜糖燒黃油春雞伴燴法國白腰豆
今次吃這個雞就絕對有一些半壞參半,為什麼呢?
不是它不好吃,也許是我們之前吃得太多了
而雞肉有一些部位就有一點過鞋,有一部份就超嫩滑
而朋友就說它當中的配菜十分不錯呢!!!


其實最後我們仍有享用這道
野菌黑松露忌廉汁燴天使麵
由於只掛住食,所以相片就沒有特別拍到了
但它絕對是最令我回味不了的食物
每條麵條也沾滿醬汁.最重要係唔會覺得濟同流
仲好好好食tim,而家諗起都好想再食呀!!

有興趣可以到以下地下查看一下唷!!

訂座電話: 2881 6662
地址: 銅鑼灣怡和街2-6號英光大廈12/F

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^

留言

熱門文章