【保養】▌絕對便宜的精華水 ❤ 讓肌膚擁有源源的水份 ▌

有冇諗過【你】,即係自己竟然係肌膚既兇手?
除左夜訓唔做護膚之外,
其實我地日常既生活唔多唔少都會令我地既肌膚氧化

唔明咩係肌膚氧化?簡單咁講就好似平時食蘋果咁樣,
如果你切開左它放在室外就會變黃,肌膚都係一樣
感到肌膚變黃同時又會又缺水咁就真係出現肌膚氧化

而小妹既殺手唔多唔少都係因為電子輻射同埋中央冷氣既影響,
令到肌膚變緊暗黃之如仲會缺水既機率好高架
而係今日小妹就想同大家share 一款產品可以抗拒呢個殺手既,
就係呢一枝 L'Oreal Paris HYDRAFRESH
葡萄籽面膜精華水


其實呢枝既精華水,係兩年前小妹都介紹過,
不過唔知係2年後小妹不論年齡同肌質加上身體變化都會影響肌膚
咁呢枝精華水本身係以粉紅色既蓋連同透明既樽身,
加上本身精華水以米白色既質地,當佢係爽膚水亦可以當作保濕水等等

今次介紹既呢款產品同時可以有三個既用途,
就不如等小妹今次同大家share 一下呢三款用途
就好似有普通既爽膚水/化妝水使用
先把精華水倒在化妝棉上,就可以進行去角質的效果


記得一個小方向就是由內向外抹的話
其實就是可以順時針抹肌膚及毛孔呢
不過也許吸收太快,平時我的化妝棉仍是會濕濕的
但今次很快就完全乾了


另外第二個使用方式就是當作保濕水地使用
倒上適當的份量在上妝前當作保濕水使用
小妹今次就倒上約五元的份量,就可以係上妝之前
把肌膚充滿水份,咁上妝既時候就更加貼妝啦


然後可以把精華水搽在肌膚上,然後慢慢地推開了
也許我近來真的很缺水是嗎..(銀包也是耶)
推一推開就可以所有的精華水差不多吸收了耶
所以不捨得把精華加厚的朋友也可以考慮它呢


或者有D 的話,可以在朝早洗好面後
再利用精華水先抹好肌膚上的角質
再利用刷牙換衣服既時間,可以把化妝棉
分層地貼在肌膚的五點位置,就可以令其他搽上去的產品
更加吸收同時又更加貼服一點呢


我就是搽上了精華水然後就去拍孕婦照呢
雖然化妝師在上妝前也有把精華拍在肌膚上
但是我個人覺得我比其他同行的朋友更貼妝呢
要襯著有時間可以打扮的時候對自己好點嗎
來吧,跟我一齊當一位不變醜的準媽媽/媽媽吧!!

當然除左以上既小方法之外,吃多D 抗氧化既食物其實都係一不錯既事
例如生果中既藍莓呀,最重要都係有充滿既睡眠
有陣時早少少訓個人都特別精神好多架
記得就係要搽防曬,同搽番d 保濕產品
咁肌膚唔會缺水同時唔會暗啞啦係唔係? 


如果對今次小妹介紹既產品有任何既查詢
亦可以到它家既專頁查看一下的
L’Oréal Paris FB : 

亦可以睇下既Youtube 片段中介紹^^
 https://www.youtube.com/watch?v=rLy6ZuaOQm8

L’Oréal Paris各專門店、萬寧、屈臣氏、
莎莎、主要超市及藥房發售。

顧客查詢熱線 : 2828 1437

L’ORÉAL PARiS專門店:

沙田新城市廣場1期479A店
屯門鄉事會路83號V City MTR層M-V7 & V8店
上水龍琛路39號上水廣場2樓268 – 269號

L’ORÉAL PARiS專櫃:

旺角朗豪坊BEAUTY AVENUE
尖沙咀海運大廈FACES
屯門AEON


希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^









留言

熱門文章