【保養】♬ 為秋冬準備強勁保濕 ❤ 比蘆薈更保濕的亞麻籽保濕系列 ♪゚

認識the SAEM不是因為韓星既廣告
而係因為我家妹子也有買它家既產品
令我最為感興趣就一定要講它家既樽身設計
真的令人一看再看的(妹的是淺藍色樽身的系列)

而我今次要介紹的就是亞麻籽保濕系列
雖然近來既天氣是涼是熱(有陣時仲要開冷氣...)
但係已經快11月,所以對於保濕既東西是必需唷!!

唔知大家又知唔知今次既主要成份亞麻籽其實又係乜東東?
其實亞麻籽既保濕效果比蘆薈及橄欖油強 3 倍,
仲可以為肌膚加倍保濕,舒緩抗壓及修復肌膚tim


亞麻籽保濕系列除左有主要成份
來自新西蘭原生植物亞麻葉 (Harakeke)
其功能就係可以迅速修復缺水及粗糙肌膚,
適合所有肌膚使用,
(特別是年輕缺水肌膚或因天氣轉變而引致肌膚過敏不適使用。)
另外,主要共同成份包括:麥蘆卡蜂蜜及有機金盞花有助舒緩抗壓。

成個系列總有七款產品咁多,而今次小妹我就介紹當中既三款啦
首先當然要介紹左個Toner 先啦
亞麻籽保濕柔膚水 
Harakeke Fresh Toner $124/180ml


呢枝既Toner 係呢個系列入面既皇牌之一
當中入面仲蘊含 92%亞麻葉精華萃取
而Toner 就比起平既水庄唔同,而佢地偏向Gel 
仲可以有效將水份傳送至肌膚底層
形成保水層,有助後續護膚品吸收


日常我自己就鐘意先利用化妝棉先抹一抹肌膚
可以先抹走肌膚既角質同埋污jo 野
然後再利用多一次既Toner 係掌心加熱後再輕壓肌膚
令其柔膚水滲透於肌底內


或者而家我比較懶左d 所以我比較再搽上精華既產品
直接就搽番個乳液就直接上床訓啦
咁今次我就想介紹番可以分開日用/夜用既面霜產品

有D 朋友比較喜歡用上乳液,貪其方便又夠清爽
就好似有呢一款亞麻籽保濕乳液 
Harakeke Emulsion EX $124/140ml


今次呢枝既乳液蘊含 83%亞麻葉精華萃取
加上質感柔軟易推開,不黏膩,肌膚能迅速吸收
輕輕一搽就可以令肌膚由外而内補充養份
最重要訓左教都唔怕痴到周圍都係啦


對於愈黎愈涼/凍既天氣,大家既需求亦會唔同
所以除左乳液之外,其實面霜都係多好多
就好似亞麻籽系列入面既有兩款既面霜

而今次我想分享既就係岩曬混合性至乾性肌既朋友使用既
亞麻籽营養保濕霜 
Harakeke Cream EX  HK$140 / 60ml


今次呢個亞麻籽营養保濕霜都蘊含81.5%亞麻葉精華萃取
亦因為佢係屬於乾性肌使用,所以呢隻有強效鎖水
仲可以即時提升肌膚保濕能力

保濕霜以Cream 庄質地,亦因為佢既保濕能力比較強
推開時會有dd 啜手,但係保濕超強勁


個人覺得暫時呢d 天氣對我而言就未必岩用住
因為有時我仲係只開風扇訓教,
所以用上呢隻第二朝就會成面好油好淋痴痴咁
不過如果我個日開左冷氣訓教就覺得岩岩好啦
所以我決定會留番係冬天個陣先黎用佢


對於亞麻籽,我唔陌生因為都曾經聽過它既保濕成份比較高
但係利用亞麻籽製成既Skincare 系列又係第一次
亦估唔到可以咁保濕,效果亦估唔到既不錯
好想再試下它家既另一款面霜聽講都係皇牌產品之一

如果大家睇左我既分享,亦有興趣購買既話
可以到全線既Sa Sa 選購,個人覺得想試下先
可以先試左其Toner 或者其乳液既效果先啦


**希望大家也喜歡我今次既介紹**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤






留言

熱門文章