【保養】▌即時睇到既小效果 ❤ Olay奇蹟眼霜系列 ▌

做左阿媽之後,人係早左訓好多
同時訓訓下又會起身,因為早訓係要哄位大少訓
訓訓下自己又訓著埋,一札醒就可能要做下自己野或者洗野
咁其實攪攪下都會變得唔夠訓,久而久之都有個黑眼圈呀
或者個眼肚會愈攪愈大,早前去左做姊妹一個唔夠訓
成個眼肚同眼圈走曬出黎,連化妝師都話你好眼腫

好彩當日我就一早帶定Olay 既新法寶比佢
問佢可唔可以幫我按一陣先再上妝
眼肚即時有少少平左冇咁腫
隻眼都有神左唔少,飲左咖啡都未必有咁神奇既效果

咁究竟係咩黎架呢?其實就係Olay 最近新推出去
由美國直接入口既Olay奇蹟眼霜系列


分別就有「極緻全效眼霜」,「明眸雙旋眼霜」
先介紹當天化妝師幫我使用既
「極緻全效眼霜」 建議零售價$299.9


針對黑眼圈眼紋和眼袋等多方面眼部煩惱,
Olay特別推出適合於日間使用、質地清爽輕盈,
並具31功效的Olay Ultimate Eye Cream
注入Penta-peptideNiacinamideGlycerin等優質成份,
從眼睛肌膚底層的修護入手,增強膠原蛋白生成,
撫平眼紋及減少眼袋,延緩雙眼肌膚衰老跡象

同時,蝦肉色調能有效遮蓋黑眼圈,
修護同時均勻眼周肌膚,實証顯示,
使用後較美國第一奢華眼霜減淡黑眼圈達28%
使用3小時後的保濕效果更高於15%


首先就可以將眼霜平勻咁搽左係眼肚位置
然後就可以利用眼部按摩棒按摩下
本身按摩棒既棒頭有個小圓頭加上有凍凍地既感覺
可以即時令眼肚既腫暫時消除
加上手法都可以幫眼部排毒


睇下即時既效果就有少少減淡左黑眼圈既問題
精神左都有少許既係我自己影得唔好囉


朝早就話用極緻全效眼霜,夜晚呢就可以轉用呢一隻啦
明眸雙旋眼霜 $299.9


除了皇牌成份Penta-peptide,「明眸雙旋眼霜」以Niacinamide為主要成份,
在晚間重點修護黑眼圈,增強細胞能量促進表皮層蛋白質的生成,
並抑制黑色素到達皮膚表面,保護皮膚免受更多的紫外線損害。
輕柔按摩黑眼圈處,可改善眼周暗沉疲態,讓眼周肌膚亮白均勻。

雖然眼霜以雙為主打,有一點米米地色既Cream
感覺好清爽,唔會過份地潤,其實眼霜真係唔好用d 咁淋既
眼皮承受既護膚品真係要用得好小心架

同樣我喜歡利用手指去按摩,亦可以使用按摩棒隨自己喜歡
按大約半秒其實已經好吸收架啦


今次Olay 既產品真心有好多既驚喜,
平時我自己有少少怕Olay 產品入面既香料
 始於而家有個小Baby 唔敢亂用太香既產品
但係今次呢一系列既產品,唔會太過香
但係質地清爽,按一下就可以吸收
最最最愛都係個枝棒~真心冇得頂,
而家我擺底左係公司有時做文件做到隻眼好攰
就可以碌兩碌好爽皮架真係

睇下我當日朝早5:30 起身前一晚兩點先訓
直踩到夜晚個樣都仲幾精神,仲比人話我仲好似學生妹xd
我當係真架啦,哄我說話都開心架


想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤














留言

熱門文章