【療程】✿天氣乾。做保濕 ♬ FaceMORE 冰極補濕滲透療程 ✿

想要擁有自己既MEtime,
一係就自己請大假,
一係就要爸爸幫手睇住個仔
但係做女人點可能唔Keep住保養先,
點都同爸爸請個Metime 時間,
比機會佢做下一下神隊友啦~

早前,襯我既親友結婚,就係去婚禮前
去左位於銅鑼灣既FaceMORE肌膚重生專家做一個
深層保濕既療程【冰極補濕滲透療程】
FaceMORE 肌膚重生專家係位於銅鑼灣時代廣場附近既商廈
係去做療程既前一日,已經有店員預先提醒左我
約左做Facial 之外(要知道媽媽記性好差)
仲有條片帶你點去佢地美容中心

上到去美容中心,真的覺得很光猛,
加上美容師已經係門口迎接我,
感覺她們會知道當時那個時間會有那位客人到達,
所以一上到去已經稱呼我。

而如是新客人就需要填一些個人資料,
亦有詢問是否需要廁所等等...

當填好資料後,美容師就帶左我入房間,
可以放底自己既私人物品等等;
今次療程就不需要更衣,我直接訓上床上就可以囉

由於我是由家中出發,沒有化上妝就就直接素顏到達
所以美容師先為我先抹走臉部既塵埃
然後再洗面及去角質


清潔完肌膚後,美容師就先替小妹塗上
蠟菊舒緩保濕精華
主要成份就蘊含膠原及綠茶成份,
可抗氧化及收緊肌膚


當然就係有呢個重頭戲啦,就係冰極導入啦
不過要留意一樣野就係,
因為呢個療程係需要我地手拎住金屬棒幫助引流既
所以所有既金屬性/電子產品都要先放底唷

係療程開始既時候,美容師就會安排左一枝既金屬棒比我拎住
唔需要用力握住的,只需要手拎就可以囉
然後美容師就會先給你溫度試一下,
看看會否有點受不了,因為呢個MCS冰極補濕舒緩滲透療程
既機頭係由0至負10 度,而美容師安排左大約係負3度比小妹先嘗試
真係有點受不了可以通知美容師的

咁呢個療程既好處就係將平時搽極都唔滲透既Skincare 
重重地打入最底層既肌底,
每次療程由下巴開始碌至到額頭,
途中不斷加入了蠟菊舒緩保濕精華
美容師不斷指"寶寶你肌或真係好乾呀,
d精華未碌已經滲曬落去啦"

其實我真係知架,但係我真係冇時間去做Facial呀
媽媽係適當時間真係要放一下假先可以啦


碌完兩邊之後,就可以敷番一些保濕面膜
幫助鎮靜同舒緩番咁正既療程先啦
不過由於我鼻翼同鼻頭黑頭粉刺也蠻多
所以就先敷上一個吸走一個污垢, 粉刺和黑頭既面膜
然後其他位置就敷上保濕面膜
大約20MINS 後就可以清洗後,
就會搽上蝸牛精華加強保濕就可完成囉


不如比大家睇下個對比啦,左面係我係出發前影底既
另外就是剛好完成療程後影左張相
雖然今次沒有針清又唔係做D 咩特別野
不過看起上來係精神好多,同時即使素顏都覺得好順眼


順帶一講,呢間美容中心好多野都好貼心,
先說前一天會提點去做療程外,
在門口的迎接,當然要少不了說一下它家既化妝間

要知道做完療程,除左個頭亂曬之外,
一定要有梳外,係呢度亦有比較大路既彩妝品
Con 水等等產品提供,
即使做完療程要同情人約會/約左朋友見面
都唔怕話完全素顏見人啦係唔係?

題外話,我曾經問左美容師會否有清黑頭既服務?
因為佢地唔會以人手清黑頭,但係佢地係買左
污JO 水既D字頭美容公司既美容機

如果大家對於它家既療程有興趣,
跟店員指是小魔怪介紹(會員號碼:00328)
仲可獲額外8折優惠
(留意唷!!是需要新客戶專享)

今次分享既療程係冰極補濕滲透療程
FaceMORE 肌膚重生專家

旗艦店地址:銅鑼灣羅素街2-4號, 
Plaza 2000 , 15樓全層


就這樣完結啦,下次再見!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB Page找我 ◕‿◕
謝謝唷!
Contact me: manman811@gmail.com
FB 專頁: Angelbabyhome
IG: Angelbabyhome




留言

熱門文章