【育兒】。★天氣變。濕疹現 ❤ Daitima 媽媽的愛可否改變困局呢 。★。

近呢兩年,當一轉天氣,Gogo 既身體就會出現奇奇怪怪既癬

由其一轉冬天我就覺得苦惱啦,因為佢會每日都瘋狂地抓
由之前只係腳到而家去到個肚,賻頭..
有陣時見到佢咁抓真係好心痛,
但係又有咩計仔可以幫到手呢? 

搽Cream ? 搽濕疹膏?搽油? 
真係可以試既,阿媽都試曬架啦..
好一排又黎過,真係好灰,
由其做阿媽更加心痛啦...

真心既,呢兩年我都試左不少for 濕疹既產品
有一些都有改善既,但係有少少都可能含有類固醇
最近我認識左一個新品牌Daitima 


咁呢個品牌又有咩咁特別呀?
特別在於佢係香港製造,最重要係仲有分Level ,
比唔同需要既濕疹膏小朋友使用,
加上當中成份亦係天然有機、無激素、冇類固醇

濕疹,我只覺得係遺傳性架者,我同老公都冇呢件事,
但係天氣同埋食物影響,近呢兩年Gogo 係雙腳都出現奇奇怪怪既紅疹
開頭以為係敏感,但係久而久之,長久唔退就知出事了..

其實係香港每五個人便有一個人在不同時期患有濕疹。

濕疹(Eczema)是常見過敏性皮膚病,
是指持久和續發的皮疹,
皮膚特徵多以發紅、水腫、瘙癢和發乾出現,
甚至有結痂、剝落、起泡、開裂、出血或滲血情況出現。

而gogo 既濕疹就似呢一款啦
異位性濕疹(又稱小兒濕疹、異位性皮炎)
被認為具有遺傳性。在臉部、頭皮、頸部、
腕部內側、膝蓋後側、和臀部易於發現發癢的皮疹。



而今次我就試左既三款Daitima 濕疹系列
包括有乳木果牛乳皂 $98/


本皀選用濃度極高牛乳製造,能滋潤皮膚表層,
加強膚質彈性,讓肌膚細緻、滑嫩保濕效果尤佳。

主要成份:EXTRA VIRGIN OLIVE OIL, 
EXTRA VIRGIN COCONUT OIL,PALM OIL,
 SHEA BUTTER,COW’S MILK,NAOH,FILTERED WATER
適合肌膚: 所有肌膚

每個皂內含有一個起泡袋,
用法:將起泡袋拉開,放入手工皂,加水搓揉起泡。
然後把泡沫用於清潔頭髮或身體肌膚上,
最後以清水沖洗乾淨。用後掛起,涼乾肥皂。

唔講唔知,原來係市面上小朋友/baby 用既清潔產品都大部份係加入左防腐劑
所以當我地有濕疹既小朋友使用既時候,就會愈洗愈乾,
而呢一款皂除左唔會有防腐劑外,仲係天然滋潤,小朋友就用得安心又放心啦


第二款想介紹既就係
MOISTURIZING HAND & BODY LOTION 
(150ML/$168)


當中既呢枝Lotion都係以全天然有機成份,
能保濕同時濕潤肌膚,提供肌膚所需的營養及軟化的干燥皮膚。
係平時我就會一沖完涼,印乾身體後就開始搽LOTION 係身體所有既部位

由其係重災區既雙腳啦,我就會更加搽多兩層,
因為佢成日就會半夜訓緊係咁自己R
成日都會有機會R 到損曬,真係心都赤埋


但係當發覺得只係普通地搽LOTION 都好似做唔到D咩效果之時,
就可能需要加埋呢一款既濕疹膏啦,
而濕疹膏當中就含有Level 1-3 

濕疹舒緩膏Lv1
專門為嬰兒BB而設的嬰兒濕疹配方,
有效舒緩乾燥及濕疹有關的症狀。

濕疹舒緩膏Lv2
適合中度濕疹使用,特別加入有機沙棘種子油及有機金盞花橄欖油,
配合獨有配方,能有效舒緩瘙痕、過敏、發紅、剝落、
乾燥皮膚及濕疹有關的症狀。

濕疹舒緩膏Lv3
適合嚴重濕疹使用,特別加入有機沙棘種子由及聖約翰草油,配合獨有配方!
能有效舒緩嚴重乾燥,
有結痂、剝落、起水泡、龜裂、出血及濕疹有關的症狀。


而我地今次使用既Lv.1 濕疹舒緩膏
呢個濕濕疹舒緩膏就唔似Lotion 一樣成身狂搽,
而係重點搽番濕疹位置,就好似我地既濕疹位置
係大脾位置出現一撻撻既紅疹


使用左大約三四次,好似紅腫地方冇咁嚴重,
但係呢排突然間又濕又熱,情況又突然間地轉壞
又開始Keep 住搽番呢個重點濕疹舒緩膏先得啦


或者大家既小朋友都好似我地咁既情況,
明明父母都冇濕疹問題,點解會有濕疹出現?
只可以講科技愈黎愈發達,當中我們既食物基因係唔係改變左?
天氣變化,空氣污染都係影響小朋友或者大人既問題
加上可能塵滿,不同既致感原都有機會令小朋友出現濕疹

希望今次轉天氣既濕疹快d 離開到gogo 啦
我會再努力地幫佢瘋狂地搽野架啦~

關於Daitima:
Daitima 既創辦者本身亦係一位媽媽,因為自己既女兒亦同樣有嚴重既濕疹問題,
同樣亦不斷地搵左不少既產品去試,
即使搽上不同的類固醇及濕疹薬膏都冇好轉。

最後佢加自己就加入左不少中草藥成份或是精油來製造乳霜,手工皂,
終於研發到對付阿女既濕疹產品,最終佢係2019年就辭去了她的0多年一級化驗師嘅職業
同時亦係Daitima既新開始


Daitima 是由健康天然而開始,
一直也抱著這個宗旨,不斷硏製更多能舒緩和改善問題肌膚的產品。
拒絕再用含有化學成份或有化學殘留物的產品,令我們更健康。

Daitima 全採用天然原材料,
主要由美國、法國及台灣入口。
絕無添加化學成份。部分產品更加入香薰精油或漢方草本成分,
令肌膚得到滋潤、預防敏感及舒緩肌膚不適。

Daitima Website & FB Page:
http://www.daitima.com

https://www.facebook.com/daitima2017/

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇

留言

熱門文章