Today Raining ♥

今日又落雨啦
有時落雨真係落到人都煩埋
琴日話之前讀間中學又有人索K 中毒
今日又見到我個【好人】同事
我收工佢又收工
D單就比哂我做...
真的心有不甘唷.....
But~I Will Add oil to Find Job!!!!!!
About 3Weeks i can goout with Tagtime~
Can Say~Summer i am come in XDD
由而家呢刻開始我要比心機練好英文同普通話
如果有朋友會黎我個blog~亦見到我打既文化有錯
請指導~謝謝

...........不知是否天氣的關係.....很累.....很想睡>w<
大懶豬一號出動......:p
下回再見!


留言

熱門文章