在黑暗中走出來.....

終於終於都11月啦....

千等萬等終於都11月啦,,,,

呢排好攰好辛苦亦好唔開心.....

每日都好準時7點半起身.....但係8點先收工.....

每天都要做哂2個人既野....

每日都比人狂鬧做錯野....

我真係好唔想做錯野架.....只係我又唔係熟手(或者真係籍口啦)

我都係替工唧......同事番黎香港啦

等多一日....我真係可以放底呢份壓力啦!

呢2日同事都打黎問我有冇咩特別野

我真係呷到樹葉都落埋都未夠呀!!!

佢愈聽覺得我愈慘...其實我不嬲都好慘架啦>.<

不過當佢番黎....就可以話倒數緊我可以放4日大假啦....

真係好十萬個想快d 放假.....真係攰到個人...

咩病都出哂黎......爆粒粒已經小事....仲要耳仔唔知咩事....狂甩皮...

救命呀!!!

唔知係咪人唔開心.....超想Shopping...

睇見iris 係DHC 買得咁開心我又忍唔住手去左買旅行庄

順便買埋比大肥媽做生日禮物

跟住又想整下個死人頭.....

跟住又想扮下大眼妹又走去買大眼CON XDD

或者可以令我開心D卦XDD (自己想買野就真啦:P)

琴日去左旺角拎野順便落去搵七七....

係旺角火車站等的士過去......但係又話經濟大海潚?不知幾長呀條龍

一路一路心急....死啦幾時先有車呀!!!!

排下排下點解有個人不斷幫人開門既...開頭以為係同車既

唔對路喎.....一路睇一路見到佢不斷問人拎錢

再望真D一個似大陸既人喎....

再行前D 個陣每次問司機拎20蚊....嘩!賺都爆啦

上到車....的士司機勁大聲講野.....嘈到爆....正一口水佬黎架

終於落到車啦....又同同事傾左好耐電話

終於上到去見到七七啦!睇見佢精神咁多都好安心D

快D 放假啦........



留言

  1. o...耳仔甩皮, 我n年前都試過, 自此之後, 隻耳仔成日都間唔中勁痕, 又勁紅, 都唔知搞咩....唔理佢一排就無野了...
    [版主回覆11/03/2008 13:32:00]我應該係損左....
    因為耳既um....有個位一掂就好痛...
    但係就狂甩皮囉,,,,,,都唔知咩事...

    回覆刪除
  2. 過多一排如果都係咁就要睇e生喇.
    [版主回覆11/03/2008 13:33:00]我會架啦...

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章