崩潰了...

一連五晚收九點半既生活令我開始透唔到氣,

成日係度諗,今晚就唔好做咁夜啦

最後唔係走9點就走10點,晚晚唔係10點半番到屋企11點~

開頭第1,2日都算數.....原來我真係開始頂唔順...

第三天開OT期間,我已經開始好唔開心,

但係唔開OT 做哂D野,咪又係埋埋埋....

最後都係死.....

點知D野愈做愈多不得止,仲要清極都唔完

老頂仲話係唔係成世都做一個最低既位...

個位係你Set 比我架,我開頭唔係見你呢個位架......

而家話我做得耐就怨唔會上位,

我做唔到掂啦....我真係頂唔順啦

琴晚做做下野自己坐係度喊...

連自己點解喊都唔知~

不斷諗究竟我幾時先可以離開鬼地方?

收工個陣傾得埋既女仔同我講~

今個月CS 走 2個.....

連佢都打算走啦.....佢頂唔順呢D無形壓力~

頂唔順D工作沒完沒了.....因為佢岩岩夠一年~佢就打算離職~

佢同我講~佢連續2日食早餐既時候無端端自己喊~

原來我同佢既精神壓力已經爆左....

或者係我自己唔識發洩D壓力出黎定黎我根本就冇時間

琴日仲開個文章交流會~話點處理壓力,

其實我自己都冇時間處理呀....

琴晚想訓既時候,訓極都訓唔著....

不斷上網上網同上網....

想訓既時候......就不斷係咁喊....

人地唔知真係以為我失戀.....

但係朋友話點都要8月先好走......

一諗到仲有3個月.....我就好灰啦

攪到3點先真正訓到.....

連我自己都唔知自己想點.....

好辛苦呀!!!!!!!!

留言

  1. 辛苦就唔好做啦, 叠埋心水轉工啦, 你咁樣會有情緒病架, 傻妹~~~~~~
    [版主回覆05/10/2009 13:57:00]我轉就真係一定轉~點都挨埋個2年番黎,
    我真係遲d會痴線....
    大肥已經成日叫我咪做~但係我成日就怕呢樣怕個樣咁...唉...

    回覆刪除
  2. 講真呀,如果真係頂唔順既就咪做喇!做工係講求開心,依家你做得咁唔開心,咁你做黎仲乜!出去話搵唔到野做?你試過未?未試過又點知搵唔到!到時真係搵唔到既咪頂住自己d儲蓄先囉,有好多野都係要迫出黎架,邊個知自己可唔可以忍到其他工。你咁樣屈法,搵埋都唔夠睇醫生喇。你唸下自己講左幾多次話想走?記唔記得最後一次出黎食飯,你仲同我講話要走?話頂唔順?如果你真係羊群心態既,你唔會講咁多次。
    我想講既都講晒喇,最後你點決定都會撐你!但千祈唔好後悔,唔好人怨人。你大個女架喇,好多野都要你自己去決定,我地只會比意見你囉!知道嗎?
    [版主回覆05/10/2009 14:03:00]我真係做得好唔開心,好辛苦!!!
    其實我都仲未話正式去搵工,我都打算做埋呢幾個月就比信..
    如果真係未搵到野,咪做住Pastime頂住,好老實好多工都仲會請,只係你肯唔肯做。
    其實iris~我係由識你開始已經講唔做好耐啦:p但係屋企人唔知就以為我羊群心態-.-其實我唔係因為屋企某d因素我唔會拖咁耐仲係度做,唉...真係辛苦冇人知
    多謝你比我支持~今次我會真真正正決定好唔做架啦~~或者生日完就係我重生既機會啦:p

    回覆刪除
  3. 辛苦就唔好做啦...一路找工, 一路轉啦~~壓力係要放出來的~~放假找下朋友一齊出來玩, 傾下計, 呻下啦~~~想找人呻, call我啦~~~我得閒一定會陪妳的~~~放心啦~~~

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章