休息日下的節目......學整蛋糕篇(栗子蛋糕)


自從轉左呢份工之後,我放假由以前既星期日改到而家既星期四,

由於星期四既關係,我出街既機會少左,

自己出街我又唔願出....

所以我決定係呢個過渡期入面做我一路以來好想做既野....

就係..........進修......

由於之前番個份工,根本係冇時間去讀書...所以而家咁hea 既時間

唔拎黎讀書真係對唔住自己

其實我都有D擔心自己唔得.....始於太耐冇掂過D書...

咩野都比番老師啦.....但係唔試過又唔點知呢....

所以由10月尾開始我星期三要番英文班........上到12月中....

休息五星期就讀出入口....希望我會Keep 得住啦....

而我既我休息日我都用左黎上堂....

唔係讀書.....反而學整蛋糕....仲要走到入屯門大興整.......

比人話我,學野都要入到咁差遠......

冇計.....我上網搵過就到星期四就只得屯門明愛....

又有人話......乜蛋糕都要學架咩?唔係上網跟住整咪得囉....

有天份既人...直情唔洗磅野都整到蛋糕...但係我冇天份....又冇咁既心機....

加上....上次整個個蛋糕失敗左之後...我已經唔敢再整.....

怕再失敗........但係今次當係興趣而整....又真係幾好玩...

琴日係我整蛋糕既第一堂.....但係一切唔係我諗既時間之內...

由於呢度整完蛋糕...就可以比你拎番個蛋糕走....

所以我琴日就打算係上水買左個盒先入屯門...

點知我係上水舊墟搵左勁耐間野都搵唔到......最後都要打去間鋪頭問,,,,,

買完即刻跑去搭小巴.....點知好死唔死撞正d人放工....條隊長到......

但係見到我平時搭入屯門架小巴....反而冇咩人排...仲有好多車...

即刻打比阿明問左.....搭呢架車點入大興.....

最終係好趕既時間入面終於趕到去上堂...

睇黎我都要買定幾個,等下次唔洗咁趕


等我講番我今堂,咁呢個課程...1堂會整2個蛋糕...
但係只for1個係比你拎走,1個for 係呢度食...
今次拎走既就係...栗子蛋糕...
雖然唔係一人整一個咁,但係我今次我每個部份我都有份幫手整過呀
雖然未必記得哂點樣整番個蛋糕出黎xdd
因為唔知可唔可以影相既關係,我都係等焗左既個蛋糕初型出黎..
先開始影相....但係都幾多相架xdd
由磅料,攪蛋再攪粉....
入焗爐....起版~切3份~再切蛋糕...落cream....
今次成功介個面....又成功切三份...
原來真係可以親手整個蛋糕出黎個滿足感真係好大...
雖然今次都要整黑森林....由於時間關係,好多都由師傅整哂...
但係2個蛋糕都好好食....由其係栗子蛋糕...唔太甜不得止,仲要d Cream 好企身,真係連埋蛋糕1齊...
唔知我本身個個係唔係都要咁呢...
真係好興奮....Yeah~~~期待下星期既"蜜桃、蜜瓜、提子蛋糕;雲石芝士蛋糕"
雲石芝士蛋糕仲要係拎得走呀!!!!!




詳細相片請到面書收睇...

留言

  1. 你去讀書呀????? 都唔錯呀,得閒進修一下自己,先可以keep到市場競爭力! 以後轉工都容易d! 我依家逢星期四放工之後都有去讀書呀!! 我走去讀返LCCI!! 大家一齊俾心機同加油!!
    [版主回覆10/10/2009 21:56:00]喂~你係唔係讀粉嶺明愛個LCCI呀?
    我本身都打算讀架...但係我對數太反感啦~
    經朋友既講解下我轉投去蛋糕囉....

    回覆刪除
  2. 咁覓變左阿茂整餅?
    而家返工習慣未呀?

    回覆刪除
  3. 5....睇嚟我都要進修下至得喇......唔係真係唔掂...... /_\......
    個餅.....睇嚟都 OK 咁播 ! 試味嗰個冇中毒丫嘛~ ^_^".........

    回覆刪除
  4. 我唔係粉嶺明愛讀呀!! 走左出去尖沙咀商專度讀呀!! 不過依家越來越難喇,搞到我都冇咩心機上堂... 其實我都好怕數字,不過冇法喇,想拎多幾張認可既證書,係要辛苦d架喇~ 衰婆,你依家係咻淨係星期日放假呀?

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章