♥ 與太空人談戀愛 ♥ 上太空都要最靚!!!!

如果有一次遇然既機會,你可以識到個由其他地球黎既外星人,而佢對佢梗加一見鐘意,
你地梗係相愛相戀,但係佢話佢係時候番上去佢本身既星球,佢問你肯唔肯佢1齊番上去?
咁你會點呢?雖然呢個故事可能你睇過XDD亦知道唔會係真....

但係你有冇諗過你有日可以出遊既時候,唔係單單去歐洲,亞洲~或者D 特別地區?而係上太空,你會唔會想先?而家科技愈黎愈先進上太空已經唔係一件難事,但係如果真係上到太空?你唔會想素顏咁去太空卦?但係地球始終唔同太空,我地唔可以用番自己用開既粉底....好似以月球咁計~
佢上面跟本冇水份又氧氣咁究竟可以顧住自己身體定皮膚先?

但係而家有一枝新既粉底竟然可以上月球都用得,想知係咩?
其實佢就係Benefit Hello Flawless Oxygen Wow SPF25 PA+++ 
完美無瑕氧氣提升粉底液

點解我話佢可以係太空用呢?因為佢配方入面含獨有成分氧氣提升強力保濕因子,蘊含維他命、礦物質和氨基酸複合物,可使皮膚吸收更多的氧氣,幫助刺激細胞的新陳代謝,同時具有抗氧化、排毒和保護細胞膜的功效。 
仲要佢有SPF25+++ tim呀,即使係太空紫外線係好高都可以有呢枝粉底頂一頂嗎係咪先?



另外樽口以泵裝型式,但係出口好細,唔係一下會整好多粉底出黎哂野


先睇質地方面,表面睇都比較"傑"身,開頭都會以為係好難推架~
不過當一推開又唔同啵,估唔到咁清爽同有d 水份呢~
好岩係而家香港既夏天/太空又乾又潮濕既天氣啦


先試下上手先,左面係推開左既粉底~第一眼已經好明顯睇得出係有光澤左
同埋感覺上都好水潤好清爽,只需輕輕一下就可以查到整隻手啦~
所以有陣時多唔係好,貴精不貴多呀^^

或者你會話Wa 咁深色既,咁查上面咪梗係變黃臉婆?
不如睇下我將粉底查勻成隻手背~效果又點呢?
睇到嗎?黃氣冇左整個手背好自然一樣~
但係始終試係手又唔同係面既~~


所以先比一早起身既樣大家睇,眼又開唔大,完全嚇死人既Look
可以見到我本身黑眼圈好重,仲有鼻入面開始準備爆d 暗倉出黎,所以都幾紅架
加上本身我個臉仲有d 紅印tim 呀
即使有咁恐怖既情況~你估下太空用既粉底又得唔得呢?
首先我泵左兩下粉底,足已查夠成面~仲可以遮埋黑眼圈tim~
開始上粉啦,都係開始點番五個地方~
位置就如我相中一樣,額頭,兩邊面豬叮,鼻,下巴
再先看一看我查左半邊面既效果.好明顯我本身既黑眼圈同埋個鼻明顯冇咁紅
另外本身個面既暗倉都完全遮到
上好成個妝啦,不過因為我實在太趕時間,所以今次唔畫眼線啦~
起碼個樣都會精神一點先啦~

近來....天氣一係就好熱一係就好大雨....
好似我今次試粉底既時候~天好像有九個太陽一樣,哂到人都癲呢~
所以嗎....各位SIS 們請記住,即使粉底/bb Cream 係有防哂度也不要忘記查防哂呢
由於公司與我家相距不太遠,有陣時等車也等到遲到既關係
所以我是行路回公司既,不過係而家咁既天氣,真係出汗得好緊要,
由其我每日番到公司我整個頭都好似剛剛洗完頭咁濕...
所以我都立即看看自己既妝容有冇甩到先~~~
好像有點甩甩地,是鼻那紅點特別出位,加上面上那紅點其實我比蚊咬-口-
還好只是鼻那點出較突出,其實面部還好沒有怎甩妝
食完午餐後,通常Office 中的女廁總是很多很多人,原因就是要補妝嗎XDD
幸好,我是帶飯的女生,所以不需於大熱天時外出食飯~
唔知係唔係因為我多數係冷氣地方工作,妝容好似冇咩點甩
就是鼻那一點,就是那麼突出呢~~~
看到我的眼也精神點嗎?哈哈我平時就是要Keep 一段時間才會精神,未知你地都係唔係呢?
因為那天工作真的很忙很忙,又要趕住出去跟舊同事食飯,所以沒有再影收工時既樣啦~
不過我也想給大家看看這種粉底既對比效果
先給各位看看左面先,由朝早到中午時候其實都冇點甩妝,或者我真係Keep 住係冷氣地方
但係當經過一晚後,於沒有補妝既時候妝真係甩得七七八八啦,
右面也是差不多~

當你睇完我呢篇分享文後,你認為呢隻粉底又點呢?
我覺得呢個可以太空上都用得既粉底,其實佢唔係真係會好水咁架,
所以呢,我覺得你查完保養物後切記要等佢開始乾乾地先好再查Bass 及呢個粉底啦
因為我當時係哂左防哂後就即刻再查同品牌既Bass 再查粉底個陣呢,就有點易推啦!
不過不讚佢既遮暇度真係好好,同埋我開頭以為呢枝粉底咁深色咁咪攪到個面好黃?
不過就推既問題就差左一點,同埋如果你真係懶d 唔上碎粉都會摸到有d 痴淋淋架
所以要上太空就要睇下仲有可以上太空既碎粉啦~~
唔知你地又點睇今次我介紹既粉底呢?

















留言

熱門文章