❤ 將骨膠原化作泡泡‧清潔肌膚同時護膚 ❤

骨膠原既產品愈出愈多,有Mask 既,有飲既,有護膚品既,
而家就連洗面產品都有骨膠原啦!!
究竟以上咁多產品含有骨膠原又係唔係真係咁Work先
今次我就會想試下一款我一路以來,
次次去親LOGON 都走望望既品牌!!
既然講得係Logon 望既當然係就係日本產品啦,
不如比要張圖大家估估呢?



有D 印象嗎?其實你又知唔知人地係咩品牌呢?
其實我成日都叫佢做粉紅色樽好水個枝野~
實際呢個品牌叫做Sana(珊娜)
最令我認識既就係呢個品牌既就係佢地個枝
"
肌飲骨膠原濃潤保濕噴霧"
因為之前我其實有買過黎用過,當時就覺得好似太潤咁,
不過我個人開始大啦,冇得扮後生細女啦~
骨膠原而家就係我最需要既東東啦
但係今次我唔係想介紹
肌飲骨膠原濃潤保濕噴霧
而係想介紹一下呢枝
"肌飲骨膠原潔面泡"<$85/180ml>



雖然你睇佢樽身細細其實都真係幾貴,
完全唔知點解枝洗面會貴過佢其他既噴霧同爽膚水
不過既然買左番黎,我一定試清楚佢呢枝咁貴而咁細枝既洗面泡泡
首先介紹一下呢枝洗面泡泡先~
佢既特點就係含有1000MG以上既微分子骨膠原成份
仲有西印度櫻桃及蜂蜜成份做成既潔面泡



再望下個樽身,其實佢唔係足一樽架,開頭番黎佢仲係泡泡
但係用左兩日就已經去到呢個位置啦,真係一下幾蚊架



比下個泵口你睇下先,其實佢唔係成樽都係泡泡黎既,
只係頭頭個陣先係,不過當一打開就聞好香好香既櫻桃味



再比大家望下佢係唔係真係咁濃密泡沫先,
事實上真係幾濃密,同埋真係好香最重要係好滑呀!
呢度大約有二下既份量



我已經即係等唔切會放D 泡泡上面度啦,
係第一,二日我係用左濕手濕面洗既~
由於我要影相既關係,泡泡停留係面部好耐~
但係我Feel 到我個面豬仔好似吸收緊d 野咁
唔知係因為D 泡泡好似散緊呢?



先來看一看濕手濕面既效果先,我覺得好似真的差不多,
是第一天洗完面後感覺到蠻乾的,第二天洗後就沒蠻乾的感覺






當第三天我在睇網頁既時候,我發現原來我一路用錯方法洗面
因為我一路都係臨訓時先會走去洗面,有陣時仲會沖完涼先洗面
原來係大錯突錯架,因為沖涼既時候毛孔會擴大,
如果你當時個面仲係好Dirty 既話....
咁係沖涼個陣你Dirty 既野就會跟住走左入去毛孔內
唔怪得我個面既毛孔一路都咁大,d 黑頭整得都仲咁多啦
所以我一於就係沖涼前洗乾淨個面仔先,
今次我仲用左乾手乾面去洗面tim~不如睇下有咩分別好唔好?



小小總結: 試洗面產品~洗前洗後~其實分別真係唔大,
最多睇到佢清潔度好唔好啦架o者~咁我試左大約四日時間,
分別試左濕手濕面,同乾手乾面既效果
咁如果我自己係用左濕手濕面去洗呢,我覺得二下都唔夠既,起碼要有三下份量先叫洗得乾淨
但係第一日就覺得個面好緊呀,好需要即時查番野既感覺,
第二日都會有但係冇咁緊,可能我第二日唔洗再Hold d 泡泡係面度咁耐
咁當第三日我轉左用乾手乾面洗既時候,我仲專登將d泡Hold 耐d 先開始按摩佢
反而乾手乾面既情況下,二下就已經好足夠,因為我用左三下就覺得好多啦
同埋呢,之前我都有提過既~唔知係因為d 泡泡開始溶解定係有野吸收緊
係乾手乾面既情況下我認為面仔吸收緊d 野咁,唔知係幫忙溶解定係將骨膠原打入去皮膚呢?
而第三日洗完面情況下,皮膚亦沒有再繃緊感覺,雖然都係有點緊的感覺
不過我覺得係乾爽的感覺而唔係缺水既繃緊的~
不過價錢上真的蠻貴....我想回購機率一半一半啦
因為真係一下幾蚊架,好肉痛架嗎


希望你們喜歡我今次的介紹,喜歡的話給我一個留言吧,你的留言是我打文的動力呢!
如果你有興趣會留意到我動態,也希望你給我一個Like
如果你有微博,都請關註我: 

http://weibo.com/siuangel 


    

留言

熱門文章