無懼毛毛再現 ❤ 初試MediLASE 無痛脫毛療程 - 第一步

炎炎夏日連小妹呢個肥妹仔都忍唔住要著下背心衣服去散散熱
不過著得背心就要理一理腋下的毛毛啦,一陣舉手同朋友Say 個Hi
一個海膽走哂出黎影響儀容之如,仲勁唔好睇Tim

雖然小妹早前也是某品牌的白滑大仕,
但係那款產品雖然都可以脫毛,但係腋下既毛毛好似唔係好乾淨
用剃刀雖然好乾淨但係都係有一點點黑色的,仲要愈生愈粗呢!!!

直至某日朋友跟的說
『然你都要結婚不如來個直接了當,做激光脫毛一了百了,
咁你著住件婚沙都唔洗擔心你d 毛毛走出黎又唔洗驚有黑色一點點,
貴一次唔洗咁煩WOR!』
當然朋友既道理係好岩,但係我又痛又怕貴啵

不過係機緣巧合之下,我認識到MediLASE 香港抗衰老醫學中心
抗衰老中心同脫毛有關係架咩?唔止你一個係咁諗
連我自己都係咁諗,我係唔係比人呃架?

不過我呢D 不怕死既人仕當然唔怕死就試一下
究竟佢講到咁無痛係唔係真呢?
今次小妹就去左它們的尖沙咀店率先試下它們既新機--
GentleLase PRO 755nm

一到達它公司的樓下已經見到好白雪雪又光猛既設計
好有專業的感覺呢,第一感覺也蠻不錯唷



當進入店鋪後就會有員工指示你可以上樓的,因為在地鋪是售賣產品的
只要上一層樓梯就可以到MediLASE  了


到達後,跟接待同事說明我的姓氏及電話後就安排待見顧問了
在第一次服務時會需要填上一些個人資料多數是詢問你的皮膚問題
或者你最關註身體問題等等,當然不少得是你今次想脫什麼位置啦

今次到MediLASE當然要試下它們的GentleLase PRO 755nm
之前已經睇過d Blogger 講到真係唔痛,攪到我都好思思
我呢d 咁怕痛既人仔,會唔會我覺得痛呢?


待顧問在房間簡單地介紹一下今次呢部機有咩好處之外,仲會話埋我知日後護理等等資料
就準備入房做療程囉,房間入面跟外面一樣是很光猛的
簡單地介紹一下房間會有什麼的東西啦,
包括有一張床啦,比我地訓上去方便同事幫忙打激光的
有一部電視,當然不少得GentleLase PRO 755nm


開始療程囉,其實就像我們平時做Facial的樣子先訓上床上
治療師會幫我先在眼上敷上一張紙巾及眼套
原因是可以雙重地防止激光會令到客人的眼睛受傷

而在開始療程之前,治療師係會先檢查客人需要脫毛的位置是否已剃毛
因為在打激光前她們會盡量希望客人會先自行剃先既,
唔一定要好乾淨但係希望會較短的毛髮
而在正式做之前都會為客人需要脫毛的地方先消毒一下
就可以進行療程囉~~~


今次呢個Candela GentleLase PRO 755nm 點解可以做到無痛呢?

因為呢個機頭係激光打在肌膚之前,已經有一個冷感打落肌膚先

減輕左在激光打落黎之前會感受痛楚,

咁對於小妹而言就真係唔係完全冇痛,只係唔會痛到要捉住床邊咁嚴重啦

而顧問在完成第一次療程後亦有詢問小妹會否感受到痛楚

我亦很直接跟她講,有呀都幾痛呀...
(其實都唔知係我忍痛效果唔得,定係我d 肌膚特別薄呢?)
之後顧問望左我腋下之後,問我係唔係長期使用止汗劑呢?

因為我腋下既黑色素也蠻勁,所以可能在打落去既時候會較痛


在第一次完成療程,毛毛的確冇哂...
不過當然唔會唔再生d 毛毛出黎啦xd 不過就會慢好多既速度
同埋我腋下d 黑色一點點會慢慢好易推出黎
不過做左第二次之後因為我肌膚有d 敏感停左~
d毛毛又開始再生番長啦.....希望我做埋第四次再比個效果比大家睇下啦

順帶一講,由於我的黑色素也蠻勁在第二次做的時候也提升了度數
而在第二次或者較忙所以打得蠻快的,痛感亦減輕了(或者適應了xd)
而治療師會在每次完成療程後跟你說明需要多搽一些保濕類的Lotton唷!!
不過小妹也是常常忘記了的


如果你都有興趣好似小妹咁試下脫毛既感覺同效果?
而家小妹都有個讀者優惠比大家既,咁呢個係一個雙重優惠黎架
第一個優惠就係免費試一次脫毛既體驗既
第二個優惠就係如果你覺得真係幾好Wor 
我都有興趣呢個脫毛效果都想Join既就可以有七折既優惠!!

咁如果你地都想參加既,就可以按以下既圖進入條Link 
咁係表入面既第一行呢--你可以打番小妹個名
推介此優惠給您的美容達人是:小魔怪(Angel)


其他資料就由你們自己填寫及決定啦,有任何問題歡迎可以問我唷:p 
如果按個圖唔得既話,可以到以下既Link Apply 啦

希望你地都喜歡我今次既介紹!!!
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見不代表所有人**

想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵: man_man811@yahoo.com.hk



























留言

熱門文章