✿ 讓秀髮Keep 住幼滑。順滑 ♬ Morocco Argan Oil 攪得掂

一搭入春天天氣,潮濕既天氣就令小妹既頭髮好易淋之如
最重要係會好易就會坍落黎
好多人其實都會揀選每天洗頭去解決呢個小問題
但係小妹曾經有髮型師跟小妹說過,每天洗頭其實會令頭油分泌唔到
所以就會令頭髮更加乾燥,頭皮就會更加多啦

近來小妹就再一次體驗了摩洛哥油
而今次的品牌是Morocco Argan Oil ,
是由台灣引入的,香港是沒有的專店購買的
不過它是由韓國製造的唷!!!

今次小妹想介紹的就是可以令頭髮順滑柔軟的
Morocco Argan Oil 摩洛哥堅果油護髮系列


首先我要介紹的就是可以比護髮素更優勝的
只需要厚塗一下於髮尾位置
慢慢按摩等待約5分鐘就可以沖洗的
3D極速髮膜 (NT$799/約港幣$200)

打開後,就會開到一個白色既分隔層可以令用家一打開時
不會一野就掂到D 髮膜,攪到成手都係啦
然而今次的髮膜跟我平常使用的有一點不相同~
它是比較像較水水的面霜質地,所以用手撩起髮膜
就好想拎住D 好水潤的面霜搽在頭髮上XD


使用方式好簡單,只需要一星期使用上三次好了!!
不要太多,咁就會過多滋潤架啦,得不償失架!!
只要大家可以係洗完頭之後,令頭髮D 水唔好狂滴
就可以大撻大撻地把髮膜輕輕搽上濕髮上
記住唔洗慳住用,最重要係令每條頭髮都搽到髮膜就好了

不過盡可能不要把髮膜搽得太高,去到耳仔位置就好了
太高的搽到去髮根的位置就會令髮根的毛孔堵塞
咁就更加令頭皮發炎及敏感架啦~

 咁當你搽完係頭髮上面之後,就可以靜待一下~
你就可以慢慢地沖好涼就把頭髮清洗後
就可以摸到看到一把順滑軟熟的秀髮

來吧,看一下剛洗完頭的左圖,跟吹乾頭的右圖
看下去好像有一點頭毛毛走出黎,其實比起平常更順滑~
只是我太懶沒有去梳頭而已~
最重要呢個髮膜,沒有平常使用後滑(生生)咁
我家媽媽很怕我使用髮膜~因為我洗完頭會整個沖涼位置
也會(線)得死人,一定要再用熱力不斷沖洗地下~
但係今次呢款不需要了,因為媽媽也不知道我今次使用了XDD


介紹好了髮膜了嗎,或者大家都係覺得我是很有機會是頭髮飛飛的
或者我每天起身後,頭髮也飛得像癲雞一樣
希望有一個髮尾油推介嗎?當然小妹也有吧~
它也是Morocco Argan Oil 的
極緻順髮精華 (NT$890/100ml)
(圖中示範的是30ml)


每枝既精華油其實都含有一個小錫紙貼住,
撕開後就可以把精華倒出了,就搽上於頭髮上就好了
不論是乾濕頭髮也可供使用,不過經過小妹長期使用後
就認為當快乾透的時間搽左精華油是最好的,因為太濕就沒有什麼效果
太乾係呢D 天氣睇落又好似好淋咁~
反而半乾再搽上後,再吹一吹呢~咁整個頭就順得更多啦


介紹左咁耐,不如就等小妹直接來示範了
首先倒出約5毫子既份量就可以搽上半邊頭髮啦
精華油質地看似是很油的,但係絕對不算太油的
起碼我用後不需要再洗手,但係掂到其他野就要即刻抹啦XD
但係沒有太多的香味,可能大家要留意一點


怎去使用呢枝精華油呢?同使用髮膜一樣的
也是由髮尾的位置由慢慢的搽上到耳珠下面的位置
慢慢的搓一搓,令精華油慢慢搽哂髮絲
可以令頭髮更加順滑更加自然的


來看一下,小妹使用好兩件美髮產品後
看到我的頭髮多麼的順滑嗎?希望明天起身的時候也會Keep 到吧xd
看下去,我的髮絲好像沒飛得太勁了
最重要頭髮不會再打Chick 太緊要
早前我決心剪短頭髮就是因為頭髮太傷太Chick 了
現在的頭髮可能比之前更好,但係始終我也想更佳吧~
所以我會努力一點修復的秀髮好吧^^


小妹介紹了兩件不錯的美髮產品,唔知大家有冇興趣呢?
不過呢兩件產品暫時係香港未有得買住,
但係亦都可以係以下既12個台灣區網購平台選購。
咁就可以保証買到100%既正貨呢?


**溫馨提示:由於坊間有著不少水貨,
所以係二月份開始己改為今次小妹介紹的綠色包裝,朋友要留意唷!!

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com


 
 












留言

熱門文章