【妝品】✧✦ 華麗般的設計 ❤ 扮公主用的CC Creaam ✧✦

我想一說起最美既妝品,我想一定非Jill Stuart 莫屬
小妹也真的想擁有一件的它家的產品
可以當一下公主的夢幻感覺對嗎?

它家的任何一件產品也真的是美得驚人
每次它一出推出新品,我也是走去看看,走去摸摸
今次小妹終於有幸可以得到我人生第一樣它家的妝品!!!
Jill Stuart airy tint CC cream($240/30g)


JS 的妝品全部都以設計精華為主打,
當然今次呢枝小小的CC Cream 看似沒什麼設計
但係它的蓋已經設計超精華,已令我即時心心眼了!!


來跟大家分享一下呢枝CC Cream 係有咩成份架先
而家用彩妝品跟護膚品一樣,真係成份行先架啦xd

它的主要成份含有:粉紅珠光粉體(pure illuminate成分) 、
胺基酸系粉體、礦物粉體、桃子果汁、
迷迭香萃取液、薰衣草油、牛油果油

當然睇左成份,大家都會覺得好似好多油類成份係度,會唔會極之油淋淋呢?
其實呢枝CC Cream 含粉紅珠光粉體及桃子果汁,具有護膚功效之餘,
令質地變得更水潤輕盈。配合毛孔focus powder 及皮脂吸附粉體,
可以遮蓋毛孔,令肌膚細緻明亮。
最重要都係含有SPF30 PA++ 架


然而今次小妹會跟大家分享既顏色就係它家的01色
01 light floral beige/02 natural floral beige


來吧!!假設小妹今日又唔知醒起身
但係個樣又真係殘爆咁啵,又趕唔切化妝?
咁攪好呢?當然呢個時候BB / CC Cream 最幫得手啦


先跟大家分享一下,把它們搽在面上既效果先
今次小妹試的01色好像有一點白
不過的確是比起沒有搽上任何的CC Cream 的皮膚更有光澤的


另外呢,在眼肚的位置記得唔好推推推啦!!
係要慢慢用手指印開它,咁就可以減少眼紋之如
仲可以令色澤更自然一點的

看得出小妹,雖然好像白了一點但係整個面色也有一點光澤
可能小妹係岩用02 色會好一點


趕時間又想精神一點,搽上CC Cream 帶番個眼鏡
記得梳番好個頭,時間唔夠連眼線都可以唔畫
快快手就可以出門口囉,記住!! 盡量唔好係公共交通工具上化妝
真係好難睇架,小妹都試過比人白眼架


今次呢枝CC Cream 小妹喜愛既程度都真係一半一半,
它的包裝絕對令每位女生也會喜歡對嗎?
但係小妹就略縑它的CC Cream 好像有一點香過龍吧
雖然朋友說,因為它當中的成份
【桃子果汁、迷迭香萃取液、薰衣草油】
可能係會令整個產品也變得很香,但係小妹自己就不太喜歡呢種咁香既化妝品

當然它的保濕程度都不錯,不過係呢d 天氣一定要落碎粉
唔係會有一點淋之外,仲會好快出油架~
所以大家真係要留意呢一點,小妹當天就沒有外出
但係搽左約5小時左右仍沒有怎大出油問題
不過始終沒有外出不能作準的,遲一點再跟大家分享它好嗎?

唔知你又點睇我今次呢個小介紹呢?
有咩意見講我知啦~^^

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^










留言

熱門文章