【保養】。★ 排毒。唔一定要飲水既 ❤ Nuxe 首枝晚間排毒細胞護理肌底液 。★。

女生,總是離不開廋身
早前大家也好努力弄一個生果排毒水?
同為身體排毒同時既可以廋身
對於排毒我十分努力的,主要就是通通淋巴及飲多一點水幫助排走毒素
以上的都是把身體的毒素排走,咁究竟係面部既肌膚上又點呢

早前小妹就介紹過利用洗面產品幫助肌膚清走毒素
不過如果可以再多一樣產品去幫助,可能更會事半功倍啦
而我一款蠻喜歡的品牌Nuxe 近日推了一枝肌底液
或者你話肌底液好多品牌都出左啦,Nuxe 呢枝又有咩咁勁先?

今次我想分享既呢一枝肌底液是
Nuxe首枝晚間排毒細胞護理產品
Nuxellence® DETOX $540/50ml


我想大家也有機會會知道,排毒最好既方法就係11點前訓教
最好重要係熟睡架tim ,但係老實講呀正常一個都市人都未必可以啦
好似我咁,我煮埋飯都起碼九點幾,食埋洗埋碗
可能又要洗衫沖涼仲要右埋摺衫啦
都起碼十一點幾啦,近日仲要又追下Sam 哥
冇點幾都唔會訓教啦,仲點排毒Wor 

而今次呢一枝既肌底液主要就可以做到兩樣功效
分別就係"在晚間細胞排毒"
促進在肌膚排毒中細胞自溶的關鍵作用,從而增加細胞更新。
當細胞排走毒素後,便能製造更多的肌膚細胞

第二樣就係"修復線粒體"
有效地修復被日常環境侵害而變異的線粒體DNA,刺激細胞活動。
由於能量水平的提升,肌膚細胞便能更有效地運作。

而本身樽身既設計很好,以扭動形式去開啟
一來防止細菌既滋生同時又方便收藏


雖然就話它是晚間使用既東東,但係其實它既質地都不算太淋,
輕輕推開就好似有一層油層去保護肌膚咁

而點樣可以令到我地既細胞去排毒呢?
主要就有獨家專利成份Super-Detox Complex
咁佢詳細成份實在太長亦太煩,亦好學術性我不在此多言,
簡單咁講利用了Super-Detox Complex 就有兩種過人之處,
就係可以將排毒並提升能量水平得益於線粒體DNA(2)的修復,
肌膚細胞增加並能更有效地運作。


而使用上它的時候就是在晚間落好妝,洗好面之後,
搽埋爽膚水(必要的),就可以搽上呢枝肌底液,但肌底液唔同精華

所以汞左適當既份量,如我的話就頭幾次都係三下,然後就兩下份量啦
按摩完個面仔之後就記得要搽番d 精華同面霜眼霜啦

!! 唔好話唔搽精華得唔得,我就一定唔得,
如果你覺得可以既就可以Skip ,面霜就唔好懶啦


使用它都有一星期時間,唔知係唔係我肌底太多太多既毒素係度
加上天氣突然太乾,公司好多野煩
面部突然間爆了很多很多的暗倉,完全是失控的感覺,
連化妝出街見人都唔想呀
不過近日開始連續地使用番面膜之後,又好似開始都謝謝地d 豆豆
希望Keep 住用,真係好似岩岩用神仙水一樣
開頭爆到嚇死人,最後就完美既肌膚
暫時肌膚情況不隱,暫停使用,如有最新情況同大家Share 啦

如果對今次既產品有任何查詢/想知它家有什麼新產品資訊?
就可以到各大莎莎分店及選購

另外亦可觀看,我曾分享過的Nuxe 其他產品


**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
##產品由品牌提供##

望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴

記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com


以下地方可以找到小妹架^^






留言

熱門文章