【保養】♬冬天必備敏感肌小孖寶✿Curél 皇牌補濕面霜及潤唇膏 ✿

早前由於小孩的面試月份,令到當媽的我壓力真係爆曬煲。
加上等消息的時候,天氣又凍又乾,
肌膚缺水加乾燥真係好容易肌膚敏感

係之前有少許敏感既情況,即時諗起最好既小幫手
講緊既一定係Curél補濕小孖寶啦
講起冬天必備要既潤唇膏啦,同埋補濕面霜啦
講緊係乜東東?快d 睇埋落去先
首先一定要介紹呢個Curél皇牌產品
深層高效保濕面霜 $180/40g

點解成日話係冬天特別易敏感,又會易紅又易痕啦,
其實係因為肌膚缺乏左天然鎖水成分「細胞間脂質Ceramide」
令到肌膚的水份好易流失,造成乾燥敏感

而Curél深層高效保濕面霜蘊含
「潤浸保濕Ceramide功能成分」及桉樹精華兩大保濕因子,
為肌膚重整天然鎖水屏障,KEEP 住水份,長效保濕


點解成日Curél家既產品,會特別岩敏感肌既人仕使用,
加上今次呢個面霜亦含潤浸保濕Ceramide功能成分,
而今次呢個既同其他含Ceramide 的潤膚露有少少唔同,
呢款Curel 的面霜質無咁杰同厚身,
高效滲透肌膚角質底層,滋潤保濕

滋潤保濕程度不錯,最重要係又唔會太過笠痴痴
加上敏感肌時用亦唔會加劇唔舒服既地方
仲有好似一層水係面部做保護,
最重要係真心有保証呀嗎!!!


另外真心要介紹呢一枝既
Curél潤浸保濕護唇膏 
零售價$75/4.2g

要知道我呢,唔乾到裂開,甩皮都唔會考慮用潤唇膏
因為我成日覺得潤唇膏搽完又笠又痴,
漿住完全唔舒服啦真係,但係今次呢枝好有驚喜wor


首先呢枝潤唇膏同保濕面霜一樣,都係蘊含
「潤浸保濕Ceramide功能成分」等成分,
可以徹底滲透嘴唇角質層,回復高密度水潤,
無香料,無色素,無酒精的低敏配方。


本身呢枝潤唇膏係無色無味的透明膏狀,
輕輕一搽就可以緊貼嘴唇,完全可以維持長時間的水漾貼服效果。

朝早搽左大約三小時後都仲可以Keep 到潤澤感,
雖然我都會係朝早飲下咖啡,飲下水咁樣,
但係一樣可以好Keep到。

係岩岩都有講啦,我係個D 乾到唔甩皮唔痛都唔會想搽潤唇膏既人,
首先左圖係有過下係當日未搽潤唇膏既狀態,
可以睇到未搽之前既唇紋好現啦,
係一條條好深既唇紋,如果再近鏡少少都少許甩皮,
但係搽完之後唇紋即時就冇左啦,然後光澤感都不錯
最重要係,完全冇左漿住係口既感覺,
超有潤澤感的!!


冬天既乾燥肌,又怕敏感既你,
有時真係揀唔到自己想要d 咩產品?
不如考慮一下呢個開架既品牌Curél既保濕系列產品,
真心好用又抵用,由其呢枝潤唇膏,
真係Keep 住擺左係我公司啦,
咁就可以比我隨時隨地就可以用到啦係唔係先?


---------------------------------------我是分隔線----------------------------------------------
深層高效保濕面霜
零售價 $180/40g

Curél潤浸保濕護唇膏
 零售價$75/4.2g
如果大家有興趣購買的也可以到
屈臣氏、萬寧、莎莎及Colourmix 有售

如要了解更多有關Curél,請到以下網站瀏覽:
Websitewww.curel.com.hk
就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com



小魔怪。私家竇




留言

熱門文章