【親子好去處】✿免費戶外Messy Play♬賽馬會智樂好玩社區同盟✿

唔知道大家對於小朋友既遊戲時光係點呢?
或者我小朋友仍比較小,
我仍可以每天在接他放學後到公園遊玩一會兒,
走動一下即使是少少的15MINS 左右

唔知係因為潮流既關係?還是做父母的更願意投資;
近年的確多了不少既PlayHouse,MessPlay等等活動。
我跟一班戰友差不多每個月一聚,
直至有一次朋友帶我們認識了Playright,
Playright智樂兒童遊樂協會其實係一個非牟利機構

即使佢地自家既遊戲室"萬象館" 收費亦好便宜,
而今日想同大家分享既唔係萬象館,
反而係一個又免費又好玩既MessyPlay 活動
同樣都係由layright智樂兒童遊樂協會舉辦既,
賽馬會智樂好玩社區同盟@荔枝角公園

咁今次介紹呢個活動係比較常規性免費活動,
係2019年開始每個月都有兩日可以係荔枝角公園有舉辦呢個
賽馬會智樂好玩社區同盟活動

冇需要預先報名,冇需要比錢,
只要你肯黎就可以玩啦
今次我地馬騮戰隊又再出發黎呢個活動,
呢度實在太好玩,我都要出文要介紹一下比大家

我自己覺得好似Messy Play,
好似就有呢個小沙池啦。
呢個沙池d 沙都係比較少,
唔知係唔係其實比小朋友整到跌曬,
因為我地都比較晏先到,不過都好夠玩既


第二樣要介紹既遊戲,絕對是我仔最喜歡亦係玩得最耐既遊戲,
講緊就係玩泡泡啦,
係度我堅係欣賞PlayRight 既同事既準備
因為只需要3個水桶,加上蚊拍/一些泡泡棒/
小朋友就可以既吹既可以Fing ,
連我看到小孩玩得咁開心都跟住Fing 左幾下


另外就係玩樹葉,早前在上教兒樂課程,
係遊戲治療入面,執樹葉係一個對於小朋友係一個探索遊戲,
真係太好了,正當我諗緊邊度有樹葉佢執之時,
就可以係呢個社區同盟有得玩啦


主要係樹葉入面有不少既工具,可以做咩呢?
就係利用左D用具可以尋找寶物啦,
入面有好多唔同既公仔/動物係入面
除左可以觸感同利用大小肌去接觸


最後仲有呢個玩泥既地方,或者大家會覺得好污JO呀,
成手泥成身都係泥同沙,有時情願佢玩到污污Jojo
因為遊戲係令小朋友成長既一步,
其實玩呢個比起你比錢入去玩個D 大PlayRoom
更加好玩更加開心,最重要係免費呀嗎....

係五月之前係荔枝角公園,每月都會兩日舉行我今次介紹既活動
而係三月份仲有一日,就係15/3 星期五
而四月份就有13同埋26日
五月份就有11 同24日
大部份都係一日星期六;一日星期五。


係黎緊既花展期間既周末都會舉辦一個名為「賽馬會智樂社區綠化遊樂場2019」,
活動中既遊戲項目:冒險遊樂園、小小木匠師、車軚陣、
百變木框、竹筒運木珠、透明畫廊、
Imagination Playground、激輪滑梯

如果你都打算去花展既話,留多少少時間一齊去呢個#社區綠化遊樂場
不過記得要愛惜花兒,同埋愛惜當中既遊戲設施呀🙏🏻

活動詳情:
日期:2019年3月16、17日及23、24日(連續兩個周六及周日)
時間:上午10時至下午6時
地點:銅鑼灣維多利亞公園大草地
對象:3至12歲的小朋友及其家長
遊戲項目:冒險遊樂園、小小木匠師、車軚陣、百變木框、竹筒運木珠、透明畫廊、Imagination Playground、激輪滑梯
建議交通:天后港鐵站A2出口,步行5分鐘即達
參加辦法:活動屬香港花卉展覽2019之項目之一,凡購票入場者,即可參與。票務詳情請瀏覽「香港花卉展覽2019」之專屬網頁

如果對於介紹既賽馬會智樂好玩社區同盟活動,
亦可以留意它家既fb 專頁或網站
因為除左呢個定期活動之外,有時都會有快閃既活動架

智樂PlayRight專頁
https://bit.ly/2SQl5wh

智樂PlayRight網站


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇


留言

熱門文章