【護膚】✿試一下不一樣的體幹細胞面膜 ♬Deserve De-Chance Mask ✿

面膜,我諗作為一個貪靚既人仕,
不論男或女都一定成日敷架啦,
但係我呢個懶鬼就真係可能要覺得好乾啦,
或者真係有人睇仔啦,我又唔眼訓啦
我先會走去敷面膜,所以之前買落既面膜山...

真係送得既送比人,有一堆仲要掉左呀!!!
肉都赤埋啦,不過又咁講,好既面膜一盒就已經夠

就好似近來我用來保養既面膜,呢款面膜都幾特別
除左佢真係來自日本之外, 仲有強力既保濕同舒緩既效果tim

講緊乜?咪就係講緊呢一款既
Deserve De-Chance Professional In Born Mask
雖則呢個面膜認真係唔平,
但係佢好用,每一塊就大約26ml 既精華既面膜

💗世界級再生纖維素長纖維無紡布:超貼面、超滲透、高防敏
💗滲透技術Telome-some:高滲透到皮膚底層、穩定性高、
多重結構、長效補濕、效果明顯
💗高濃度人體干細胞培養液(日本制)2種諾貝爾授獎技術
💗敏感肌亦適用
💗經‪香港化驗中心‬SGS 驗證不含類固醇、重金屬、致敏化學物



而當中既既主要成份就包括有:
-高濃度人體干細胞培養液
-河豚膠原蛋白:促進細胞成長再生
-燕窩萃取液:膠原蛋白玻尿活性化
-3D玻尿酸:肌膚形成保護膜鎖水、保護
-蜂王漿醣基海藻糖:修復、鎮靜



既然講得係敏感肌都岩用,當然唔可以有敏感既物料存在啦
防腐劑、礦物油、紫外線吸收劑、石油介面活性劑、矽酮、香料、著色劑、
酒精也經‪香港化驗中心‬SGS 驗證不含類固醇、重金屬、致敏化學物


面膜其實又好薄好貼面,我自己就試過兩次唔同既敷法
一個就普通敷下面膜(大約15mins)
一次就反而利用左導入機,
老老實實就覺得導入會比較好少少,
可能利用左導出機,令肌膚既Dirty 東西走出來囉
排走左垃圾後,令肌膚更加滋潤
係肌底個水份更加強,因為Feel 到肌底個水份吸收好快


其實品牌都建議連續敷三日,肌膚必定有改善
當然我就冇咁好恆心啦,亦唔係日日可以有空閒去敷面膜
加上當中既面膜採用高濃度人體干細胞培養液(日本制),
是2種諾貝爾授獎技術特許滲透技術Telome-some,
可以高滲透到皮膚底層、穩定性高、多重結構、長效補濕、效果明顯

不過兩次敷完其實肌膚都好似Keep 住飲飽水一樣,
如果有恆心一次過努力地敷,
肌膚一定變得不一樣,
加上佢呢一款面膜比較貼近我地肌膚既質感
又薄又貼服,真心值得推介既


講左咁耐,今次真係有超大好康推介,
講緊乜?講緊送禮比大家呀
首先多謝品牌送出五盒面膜比我地讀者及粉絲

不過我再安排一下的時候再跟大家公佈吧!

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

💄Beauty | 👦🏻Baby | 🍱Food | Life 🎒👝
Angel 小魔怪Mama👩‍👦
📧E-Mail: manman811@gmail.com
IG: Angelbabyhome
📱Facebook: AngelbabyHome
小魔怪。私家竇↩️Follow Me




留言

熱門文章