【親子好去處】✧✦不怕落雨又太凍 ❤超強放電遊樂場 J-Plus✧✦

當有小朋友之後,我每個周末都係諗定節目比佢去玩

而我跟一班戰友馬騮BB Group 差不多每個月都有聚會去玩
今次亦因為怕交通問題,封路問題突然間地轉場去玩
唔打唔撞又比我地玩到間超值得推介既好玩PlayHouse 

講緊就係位於油塘既J-Plus ,
其實呢間既J-Plus 亦係冒險樂園旗下既,
不過既然我推介得當然係又抵玩又好玩啦!
點解咁講?因為真係可以以180蚊玩足一日,
係唔係抵先? 等我同大家介紹下先啦

今次我地班馬騮小孩一齊去做小廚師,一齊去整Cookies
咁首先就一定要預早Book 一個生日派對套餐,
以每位入場小朋友收費就係$180 
可以包整Cookies (視乎你蓋既模係點)
任玩佢地迷宮樂園,仲有40個幣(價錢$80)


由於小朋友們未必個個都有入廚既經驗,
正如Gogo 咁,今次有埋圍裙同廚房帽就好興奮啦
每位小朋友都會有個新既廚師帽可以隨心帶走既


當齊人之時就準備開始整餅啦,
由於我地呢個叫簡易版所以就會預備定餅底比小朋友們架啦
咁就工作人員姐姐就教小朋友開始點整Cookies 啦


每個小朋友都會準備好一塊餅底,
打開餅底後就開始整曲奇架啦,
先將整塊既餅底整軟,然後就開始分開四份,
再整軟,方便去整成一塊完整既


當整軟整好後就可以開始蓋起既曲奇模啦
不過記得要"曬"粉啦..唔係蓋完d 模都起唔到架啦
如果真係痴實左個底起唔到既,
就記得搵姐姐幫幫手,唔好自己死推死拎呀


由於我要睇住Gogo整,又要幫手,
費時係咁拎電話影相啦,
所以直接影比小朋友既完成品比大家望下啦
每個小朋友既份量都未必一樣,
因為會因為大家既模具擺位都唔一樣,
最後我就死擺難擺都好似整到有十至十二塊左右


最重要整完既Cookies 唔洗自己即刻食曬或者自己準備盒去裝
因為姐姐會為我地準備好靚靚既包裝架,
最後我唔比我仔一開始就食曬,係屋企先可以同屋企人分享


當然玩完曲奇就準備下一場節目啦,就係瘋狂地玩迷宮囉
對呀!!係呢個迷你生日會包埋任玩一日既迷宮
呢個迷宮真係唔指玩謝阿媽系列,更加係一個超強既放電場地
呢個場好大,好多不同既區域,
亦因為佢太多不同既區域,唔係人叮人既做法真係好易見唔到小朋友
由其我地當日係星期日,梗加係人山人海既狀態
雖然話小朋友都大個,要搵佢唔難,
但係始於以免真係走失,
加上當時D人真係多到,同埋太多睇唔到既位,
最後我都係成程都係跟住佢係咁走走走爬爬爬爬...



而迷宮每隔兩小時左右就會清潔15MINS ,
所以我地就係呢D 空檔期就走左出去玩,
因為今次呢個Package 入面亦包左40個幣(共80元)
你可以免費申請張卡,就順便入埋d 幣落去,
係呢個時候你直接插入張智能卡就可以玩囉。

係呢個時候我完全明白點解當時公公一早叮囑我,
千祁唔好帶我仔去玩一次冒險樂園....
今次...我終於明啦,玩左兩個小遊戲之後,,
我仔就自己拎左張卡係咁插啦...


最後媽媽我冇加任何既金錢離開呢個機動遊戲內,
最後就結束於呢個迷宮內。(大成功,仲有錢剩)

呢個生日套餐,最少係六個人起,
由於當日我地太遲先去Book ,所以得番一個時段一間房可以玩,
最多可以九個人同時去玩,
房間內可以有兩小時既遊戲區,可以係入面切埋蛋糕,
不過當日我地純係自己友去玩,所以我地當日Book 11點啦,
最遲就要12:15 前一定齊人去整,
同時亦可存放d袋係房(你指定Book 既時間內)

當然啦你早到左可以拎左手帶去左玩個迷宮同波波池
(愈早去愈好玩,我地當玩到三點既時候既波波池,
我完全比人群埋左我個仔,搵左好耐先見得番)

今次既小朋友們大家都好開心,不論大人定小朋友都玩到謝曬皮
大人仲梗加啦,我就忙係叮住個仔
同行既朋友們仲同班小朋友大戰方塊粒,
小朋友仲話朋友們似攪生日會既哥哥呀~哈哈!

直到而家呢一刻,當我話約左今次呢班馬騮小朋友去玩,
Gogo 都係問我? 係唔係去整曲奇呀?
睇黎小朋友真係好喜歡呢一次活動,
而我地亦打算再一次入黎就去加$40 整6"蛋糕仔

當日我就係以180 玩左大半日,最後我仔連飯都冇食,
起身沖左涼再訓過,而媽媽我? 就玩到成身周身骨痛囉
不過小朋友開心,做媽咪幾辛苦又有咩問題


請留意J-Plus 內既儲值只可用於油塘分店

J-PLUS 
九龍油塘大本型3樓301號(油塘鐵路站A1出口)

www.jplus.com.hk


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇




留言

熱門文章