【食。尖沙咀】▌$500蚊可以一家食自助餐 ❤來回味一下泰國的味道▌

見到呢隻大熊仔,就知道我地係去百樂酒店既Park's Cafe ,
之前我地既酒店套餐就包括左當中左中午既自助餐,
就等我帶大家睇下究竟佢地既自餐午餐有咩食先啦

今次我地既自助午餐主題係「泰‧太滋味」(暫定去到30/11/20)
要知道今年直到明年年既頭,大家都應該暫時飛唔到,
為左解一解去旅行既隱,不如就食住有好泰式味道既自助午餐先

主打食物當然係有泰式豬頸肉泰式炸蝦餅,泰式柚子海鮮沙津,咖哩類別,
以及有不可不吃既海南雞飯啦...

先來介紹先來冷盤的沙津部份,先吃這些,
罪惡感沒有那麼的強,加上先只菜先,
再吃其他的東西不會因為油膩感而影響


當然少不了海鮮部份嗎?先有大蝦,青口蜆肉等等
蝦肉亦不錯,不算是那些梅肉的,
而青口仍有陣陣的海水味,
蜆肉就有一些沙在,同埋比較偏細


泰國菜又點少得要有咖哩先得架,
呢個咖哩雜菜,老公就話味道好夠,
但係就辣左少少,如果係肉唔係純菜就最好啦


仲有泰國柚子海鮮沙津,不過我岩岩食時
比前面個個人拎走曬D 海鮮,
所以得番D柚子同椰菜絲係度,
我就冇專登夾黎食啦...


呢一檔係我每次都必定去點,
今次湯底仲可以有冬陰公湯,
又可以岩小朋友食用,只係食配料都冇問題


呢一檔既串燒檔亦係超推介的,
超好食既雞翼,雞肉串,
翠肉瓜都好香口,加上佢即燒即食,
推介比大家!!



當然少不了刺身及壽司,
不過壽司味道就一般般啦
可能雪到有少少偏硬,
不過咁多好野食又可以有其他既選擇


最後當然要介紹它家既甜品時間,
有好多都係以泰式甜品為主,
除左平常常見既小蛋糕外,
芝士蛋糕等等,仲有不少既果凍
真係食甜品都真係食飽大家


最後我食完先發覺,我冇影到我拎左既野食相片
就給我自己一個享用時,最後一轉既甜品時光
超推介它家的奶凍系列,
就好似桂花奶凍,清清甜甜,味道不重
加入左泰式奶茶既桂花奶凍,味道完全不同
而我最愛既當然有芒果黑糯米飯



其實仲有雪糕仲有飲品,除左平常的咖啡奶茶,
仲有鮮奶同埋特飲蘋果特飲
仲有即製窩夫同多款麵包可供選擇,

加上而家好似仲有買一送一優惠,
記得去番佢地官網查詢番啦
https://www.parkhotelgroup.com/zh/hongkong/promotions/tastiness-thai-lunch-buffet


此午餐是StayCation 套餐附帶的
詳情可細看我的StayCation分享


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀
Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
小魔怪。私家竇




留言

熱門文章