【 懷孕❤ 紀錄 2021】✧✦是男定女的二寶BB ❤第一次的健康院檢查✦✧(13W)

正當以為我在婦健做Nifty 紀錄冇咁通知之時,
佢就係同一星期的星期六,我係趕時間食個Tea 去下場個陣,
就收到Call 啦,二寶一切也是Low Risk ,
謝天謝地,也過了第二關了~
當然最重要就是想知道性別是否跟醫生所估的是一樣呢?

這一個就留一個小空間給大家估一下,
係將來再跟大家分享這一點吧!
第二關解決了,是時候準備去第一次的健康院了。
第一次去健康院檢查前,我早已經在電話中跟健康院預約好了,
在第一次到達時,帶同所需既文件
有效香港身份證 (媽媽要正本,爸爸既Copy/影相也可)
最近六個月內發出的住址證明
驗孕報告書(正本)
已填妥的「產前檢查服務-首次登記表格 (PDF, 962.15 KB)
小便樣本(最好是空肚第二次小便)

當天既流程是這樣的(請預留大半天在健康院)
(請帶定尿袋/可令你解悶的東西陪伴)
首先將頭先講個幾份文件交比接待/登記處
(除左小便外)

然後佢就會比定飛仔你,記得留意清楚自己NO
唔係就好似我咁大頭蝦,曬多左一個鐘時間白坐架啦
當你登記冇耐,就會有護士叫你既籌號NO

就入房度高磅重,同埋驗埋你既小便(呢度係需要自行處理)
睇下你有冇蛋白尿既情況既
如果超標就有需要你再去多一次小便
然後再度多一次架啦~

然後就開始坐坐坐係度等再一次等叫籌號啦,
但係我既大頭蝦記錯自己NO,
足足MISS 左一次護士叫我既機會啦,
好啦~姑娘叫番我既時候,
就入房問你家宅既時候,都係問你有冇生過/流產過
生左幾多個,幾時出世,幾重出世? 生得快唔快個D 
然後再問你家族會唔會係有近親/遺傳病/
有冇一D如唐仕綜合症個D 等等

因為我大仔是有地貧既問題,所以我就一早跟護士說明呢件事啦,
所以佢都話會幫我Pass 比醫生跟進
然後就叫唔好重太多(不過興幸我今次是減左肥再陀bb )
的確感覺上比起上胎舒服少少的

然後又再問我有冇食葉酸,如果你答沒有的話,
健康院就是可以給予你Materna 的
不過有D 媽媽就覺得佢太大粒或者去唔到便便既
不過可以先試第一次先的

當見完護士後,又再等醫生啦,
記得要問定醫生拎醫生紙(如你需要)
姑娘都會提你一定自己提出,唔係補領的就要比$160 手續費架啦
同埋到診紙同醫生紙係二選一架

去見醫生,正常應該係第一次檢查先會見佢架者,
第二次之後就直接由護士度肚圍同聽心跳架啦
咁第一次醫生就會幫你摸摸胸(Check下有冇硬塊? )
同摸肚既Size ? 然後就會再聽心跳既
真心當日真係好驚險~因為醫生搵唔到阿b 既心跳
仲要我去多一次廁所睇下仲搵唔搵到
知道唔知我既心跳快到就黎跌出黎啦....

好彩係去第二次廁所之後,搵左一陣都搵到阿b 既心跳
 但係真係好細聲,攪到我當日都番左屋企拎自己部機去Check 下先安心
然後醫生話因為我有地貧既關係,都會Ref 我去屯門醫院見一下醫生
都預左佢有呢一步,因為佢地都唔會想駁,
亦唔想有任何既差池要佢地承受呀嗎..

最後就去到抽血啦,係...去到呢一步都係要等...
其實當時已經得番唔係好多媽媽,
亦唔係好明點解佢地可以咁慢,
可能每個工作都要等姐姐去A點拎左排版再去B 點

終於等到叫NO 去抽血,又係一場惡夢,
唔知點解當日既護士抽血抽極都抽唔到,
兩隻手都話抽唔到血出黎,
因為我地貧仲要抽五枝血...

最後等到另一位既護士幫我抽,一桔就可以抽到...
可惜攪到有一隻手又痛又盛...

最後仲要等埋預約期先可以離開...
辛苦當日哥哥陪我由10點坐下午一點半
真係Pat Pat 都痛埋呀

以為事情完了嗎? 其實仲未完...
下回再講吧~

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀
Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
小魔怪。私家竇

留言

熱門文章