【食。屯門】▌做冬。團年唔一定食中式既 ❤小家庭日式料理▌

而家逢星期三,我大部份都唔煮飯
因為小朋友去左上興趣班,來來回回都煮唔切又趕頭趕命
所以大部份都係出街食,但係要知道出街食,
小朋友又做唔切功課,所以最近都係揀買外賣好

最近我見到新墟又有一間小店新開,加上Gogo好愛吃壽司,
所以就打算試下呢間既定食同兒童餐


咁我就分別點左三款主食,
首先有呢個大切魚生飯 (連湯品) 


平時你覺得個d 魚生飯咪又係個d 切片之後碎濕濕既尾
或者係唔要既魚生碎?
但係今次呢個大切,真係份份都大大件仲幾厚身tim
我老公仲話呢個吞羅好入口即溶呀


另外我就點呢個
一人前壽司 (十件壽司)
我就同左老公一齊share 呢個壽司
整體d 魚生都好鮮,唔似個d連鎖店個隻 


特別推介,有小朋友既一定要點下
唔係小朋友都可以點下XDD

呢個兒童餐超抵食!!
首先有個大飯團,兩件炸蝦,兩件吞拿魚壽司
小卷物及玉子,仲有一個粟米沙津同埋波子汽水

重點都係$52 咋!!!
你要知道啦,出街食一個兒童餐都冇可能平過$60呀
所以真心推仲呢個兒童餐




留言

熱門文章