【 懷孕❤ 紀錄 2021】✧✦確診重型地貧 ❤ 在屯門醫院的引產記 ✦✧(17w4 )

一拖再拖的文章,終於捨得在12月的時候完成,

我好希望大家唔會需要用到呢一篇講既野,

亦唔需要知道引產的流程。


不過在我知道確診後,我都有上網搵下引產既流程呀,

應該要帶d 咩呀,要準備d 咩? 
原來好難Seach到,其實係Baby Kingdom 都有一些媽媽係講過

但係好詳細既流程呀,應該帶d咩最好呀?

希望係2021 年呢個疫情下既安排,可以比一個更新知道


上篇文章分享左,我被醫院通知妹妹是確診了,

我需要緊急入院,檢查身體有冇咩影響如高血壓,頭痛,腳腫眼痛等等

因為重型地貧既BB 係媽媽肚入面,會影響到媽媽身體

就如高血壓會令媽媽會有身體危險,所以如果你冇血壓計

佢一定強烈建議叫你入院檢查,

(不過如我咁你有大仔係身邊,而冇其他人照顧既話,

你揀星期一先即刻入院/星期日安排好入院吧)

因為當時不懂,真的聽了醫院安排,

送了Gogo去上英文堂後,交代了二妹幫忙接gogo放學,

再去游水後,再去婆婆的家

(真係好感激我的家人可以係我無助的時候,她們會無條件幫你)


然後大約9:30 左右就直接去了T9 再拎左入院紙? 然後落左去地下做入院手續

再直接上左去7樓既產前病房,其實心底真係十萬好難受

因為當我以為會入呢個病房就係我準備生既時候,

點知入到黎呢個病房,我係要放棄個BB...


在入去病房後,好像是有做一些小檢查的,

然後就有高級婦產科醫生跟我們說明點解需要引產

引產會有咩風險,同埋會有機會後遺症等待

當然最後是要簽同意書等等...


加上當時病房有好多就生/準備生/一路陀既媽媽

仲要Keep 住每幾個鐘聽一次心跳,

每次聽心跳,我每次都忍唔住係度喊,

我覺得點解明明過兩日又要放棄佢,但係不斷係度Check 心跳

話比我知道佢好努力生存緊,但係你要係放棄佢

好想講呢個感覺絕對不好受的!!


最後係呢個折磨下,我住左大半日係醫院,

我忍唔住喊住對護士站既護士們要求可唔可以放我走

 而當天姑娘跟當時的當值醫生說了我的要求,

然後醫生又走黎問我係唔係想即走?

但係你有任何問題醫院係唔會負責
(但係當時就黎夜晚九點十點...心想你唔係叫我7月14晚夜麻麻番屋企呀?)


最後傾左星期日朝早,醫生巡左房之後就可以比我當渡假型式,

第二朝八點半前要番到醫院報到,同時應該會安排我離開產前病房,

再直接落去五樓的C5 婦科病房..


最後在星期天,跟哥哥及妹妹來了一場最後的晚餐,

這一晚我終於可以抱抱我的兒子及女兒睡覺,

然後在第二天跟奶奶說明了GOGO 的上課安排,

以及興趣班的時間表安排,就準備直接到醫院了...


回到產前病房,換回病人衣,再執回自己的物品就準備轉病房了

呀!是時候要跟大家說要準的東西


個人認為必須要準備的

尿袋,口罩跟小說/漫畫

衣服一套(出院的),內褲可以安排是即棄的

M巾(個人認為可以帶一條M巾褲)帶幾條夜用就可以了

拖鞋一定不要是酒店拖鞋(醫院姐姐會鬧的)

帶在家穿的就好了

帶定一些零食,餐與餐之後隔太久

由其是夜晚的時候....

暖水壺/水樽/水杯

牙刷套裝及沖涼液

毛巾及襪(產後要保暖)


記得我轉落去C5 個陣,我同左一個之前係係網上識既媽媽傾計,

佢同我講只要你不是孕婦你什麼也不是🙄

她說得完全沒錯,來到C5檢查沒有溫柔的檢查,

水也是自己斟的(產前是每人有一個壺比你),所以感覺不太好受


加上當時可能病房人很多,姐姐的人數也不太多,感覺不太客氣;

反觀當中姑娘都係幾好,溫柔一點

但是醫生應該是做到麻目了,完全簡直係災難級


而當天大約12:00前,我入房檢查及塞藥,

當時回到病床可以有飯可以食,

但愈食愈凍,開始有點發冷,其後有一點低燒及少許經痛感


大約兩點呢啲副作用就開始散少少了🤏

每隔3小時就塞一次藥,每天最多是五次的

其間會有醫生問資料📃及姑娘度血壓等等

不過我們次有插豆,未知是否驚我急切要輸血等等希望是沒事吧


3:30 塞了第二次藥,一陣後開始又發冷,

訓左一個鍾,個人好少少🤏本身感覺唔係話好強烈

大約5點幾就開始痛多左,但接受到


06:21 左右塞第三次藥,痛勁左但接受到

08:51第四次,反應冇咁大,但開始出血

醫生話我宮頸開始開但個環未鬆

11:xx 準備第五次塞藥


訓到大約3點幾突然間穿水,個人完全唔敢郁,

按極鐘都好似冇反應,好彩當時有個媽媽行過,

麻煩左佢幫我叫姐姐幫手,

然後即刻禁食禁飲水,姐姐一路幫我搬走d 被,一路執一路係度鬧

問點解要拎咁多張被,又話洗唔洗咁多野...

我都不敢多言了...


當時姐姐即刻除左我濕左褲,換左一條成人片比我

叫我有咩事再按鐘

姐姐離開後,開始有啲痛但唔係好辛苦,仲可以訓到下

當時我有同妹妹講,你好好呀,你好錫住媽咪


希望你可以等埋爸爸黎見你先出世,係一穿水之後我已經Whatapp 左爸爸

叫佢準備有機會妹妹出世了,

係訓訓下突然Feel 到有東西係下面流出黎,

我知道是妹妹出來了。


然後妹妹最終係大約8245:00 出世啦😭

佢好錫媽媽佢唔洗我好痛下出世

好多謝妹妹係朝早出世,可以等爸爸同我休息到下見佢一面


由於我係未夠24w ,所以唔可能係產房待產,

而妹妹係片片下出來後,就不知道是被放在尿盤上,

還是另外被安排取走了,只知道妹妹出來後

我姐姐給了一個尿盤,在等胎盤出來


然後大約是早上六時吧? 姐姐就推我入檢查房間,

然後就由醫生再次檢查,看看子宮內的殘餘物有冇仍在

不過好不幸運,檢查了說子宮仍有不清的胎盤/胎膜? 


不過因為當時是剛生產完,所以就建議可以再等待多一回

看看會唔會突然爆血呀,會唔會有大量血流出等等..


然後就送我回病床,再等待醫生巡房,

當時護士有詢問我會否接回妹妹的,

我說會以及我想看她的最後一面,

說真的.....每間醫院/當時的情況真的很不同


我跟先生是各自看了妹妹的,先生在外面的房間看她,

而我就是看了一眼就送走了,連說一下再見也沒有

回想當天真的很痛...痛得應該過了多久也是會哭的


然後醫生巡房時又哭了,那個醫生的冷淡說話都忘了她說什麼,

跟住又到了另一個醫生叫你再去做檢查,

又說是子宮內仍有東西,可以再留院等待做吸宮手術

或者是回家看看會否自己剝落..


最後我選擇了回家休息,一星期後再回來覆診

因為這個病房真的令我好不難受...

幸好在第二天出院前,遇到一個不錯的高級醫生巡房,

當每次在巡房時,我真心覺得很不想見到她/他們,

最後有這個高級醫生,看到我哭到不受控的,

他說我知道你好唔捨得你既小朋友,

但係bb 佢知道自己有事揀左早d 比你知,

你雖然好痛但係bb 係唔想你再遲d 再痛..


然後都係講番一d 安慰既說話呀,話你仲後生呀

仲可以駁呀等等....就給我出院了








留言

熱門文章