【 食❤元朗】超好食又新鮮 ◕‿◕媽咪加餸之選包餃掂(元朗).。♥゚

唔知各位煮婦有冇最怕既一樣野,
今晚又唔知煮d 咩,自問我唔係咩廚神,
可以煮到好多出神入化既食物,
最近亦因為飯商食飯既問題,都令我要考慮埋帶飯

早排去朋友屋企食飯,所以一齊去左買餸,
朋友就帶左我黎呢間店去買新鮮餃子,
佢話呢間店,每日新鮮包,
肉餡都係隔離的肉檔提供的,所以鮮肉類別就是旁賣緊咩
就睇下會唔會有牛定有豬啦

當天我地都黃昏時段,所以有不少的餃子都賣光了
但係選擇也不少的,同時也有分$46 及$52/磅
真係花多眼亂,仲要係可以你同樣既價錢可以Mix 番一盒(磅)


今次我揀左不少既選擇,等我又同大家分享啦,
我朋友就叫我煮食個陣,記得要水滾先好落餃,
仲要記得要攪拌一下,唔係就會痴底架啦
係煮食之前其實真係未必分到究竟係咩餃
(店員會在盒面寫上有什麼餃子的)

但係當煮成後,慢慢就看到餃子餡料是什麼呢,
所以揀選比小朋友吃既時候,或者即使你打邊爐
都可以揀選自己喜歡的口味啦~


今次我主打叫左六款既餃子,
包括有泡菜鮮肉 
泡菜鮮肉有小小輕微既辣,但係肉汁連同泡菜的辣味,
愈食愈過隱的,不過因為當時怕辣沒有叫太多啦
我下次會再去再買的

冬菇馬蹄鮮肉
呢個又係好好食,我自己好鐘意,
因為冬菇馬蹄可以有咬口同時又爽口,
如果你喜歡呢兩款既食材必點!!

粟米鮮肉
呢一款絕對係小朋友最喜歡的,粟米連同肉粒好Match
少爺就係最愛呢個,所以我點了不少這一款的餃子比佢享用

炸菜鮮肉
炸菜我自己就一般般的,給了爸爸享用:
它說這餃子沒有炸菜的辣,同樣跟冬菇馬蹄一樣爽口
不過他也說,這家的豬肉蠻不錯,絕對不是冰鮮豬

芝士鮮肉
這一個,一定一定要必點的!!
因為這款餃子,是我跟少爺爭吃的,
這款餃子是每一粒都有一粒芝士在內,利用鮮肉包著芝士粒
所以咬開一半後就有芝士溶起來很好吃的!!
超級推介比大家的

白菜鮮肉
這個也是很好吃的,不過餃子沒有太大特別,
但是它家的是豬肉比菜更多,
所以愈吃是啖啖肉很和味的,
也是推介之一

同埋小雲吞
這個小雲吞是一口一啖,不過就是只有豬肉
不過很適合小朋友享用的


我很喜歡這店的餃子,可以有時唔知煮咩就可以當餸食;
如果晏就自己自私食既話幾開心呀
最重要係唔洗下下一定係某一款就買一磅
點Mix 都可以,超推介芝士鮮肉呀
因為我好鐘意食


不過要留意一下,可以隔左兩日之後會有少少皮厚左一下,
如果真係買多左既話,又想Keep 鮮既話,
記得擺落冰箱呀,就可以Keep 得耐d 啦


是日介紹:
包餃掂(元朗)
元朗又新街38號恆富大廈地下6B號舖

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇






留言

熱門文章