【食。東涌】✧永遠的少女Kitty ❤期間限定Kitty 主題店? ✧✦


雖然我作為一個媽咪,但係我內心仍然有伙少女心;
我其實好鐘情於Kitty , 在大少還是嬰兒期時,
仍是會有意無意地給他一些Kitty 物品,時常也給爸爸鬧

在剛好的暑假,在東涌東薈城有個Kitty 女皇的展覽
作為粉絲既我又點可以唔去潮聖呢? 

除左有六米高既Kitty 可以打卡外,仲有主題美食推介
就係我今次想同大家分享既
不過呢個限時主題美食已經係31/8完左;
但係呢家餐廳令我覺得原來主題餐廳d 野食係好味架


今次呢三款既Kitty 主題既美食我都有點到,
分別就有係
包括火龍果醬炸雞蛋包飯、蘋果批牛角包窩夫及香甜蘋果紅豆奶昔


火龍果醬炸雞蛋包飯 $152

認真,一開始我就覺得? 下,火龍果炸雞堅Match 架咩?
首先火龍果醬已弄得變成了粉紅色,味道亦不太像火龍果;
然後它家的炸雞真心推介,即使我打卡無數的照片,
在最後吃的時候仍是嫩滑的

連同蛋包飯,入面d 飯都係炒飯底;有調味的
加上可愛的kitty 打扮,當然整個飯也是加分的


第二個要介紹的就是香甜蘋果紅豆奶昔 $62
這杯飲品大家對它都有一點卻步,紅豆奶昔會唔會太飽肚呢?
反而我對它卻很喜歡的,
紅豆打成奶昔,帶有一點點像沙冰的感覺,
加上又有是蘋果的香甜味道;
不錯的,有咁大塊kitty 餅唔吃睇住都開心呀


然後到了最後的Kitty 甜品啦,
蘋果批與牛角包窩夫(HKD 122): 牛角包窩夫絕對係近來既大熱,好快就清走!
而相對蘋果批雖清甜,不過未知是否已飲了紅豆奶昔就畸縑有一點太甜了


來到韓國餐廳又怎少得不吃一下它家的部隊窩;
這家的部隊窩蠻辣的,但係材料很足,午餐肉,腸仔,年糕
當然少不了公仔麵吧,我就吃不到太多,但係辣味蠻不錯耶


另外這是我們以為不足夠再點的食物,
最後我們仍是吃剩了食物....

但是整體真的很好吃的!!
有機會再來這店試試吧~~


是日分享:
Banchan&Cook
東涌達東路20號東薈城名店倉3樓334號舖

Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇



留言

熱門文章