一場婚宴的晚上....


琴晚...去左銅鑼灣去飲1個我連邊個結婚都唔知既婚宴....
但係反而都幾開心....呢個婚宴好生動
雖然我地餓到9點先開席...我地7點幾已經到左酒樓...
係呢2粒幾鐘....我同表妹表弟不斷影相....因為真係太無聊....
終於開席....食食下野....突然有人係我地隔離bom bom 聲...
之後成台都係d 紙碎...原來係1對新人行入會場...
切蛋糕~~
跟住又bombom 聲問新人d 父母有咩感受~
又係玩對新人...要佢地做多1次求婚既場面
最攪笑都係對mc...拎2個橙扮女人...
笑爆肚真係....
之後食食下...又比人捉左出去..接花球...
哈~我同我表妹愈行愈遠
跟住番埋位就係食食食....
最後...終於可以同個新娘影番張相....
呢個婚宴終於完成......番到屋企12點幾...正式訓教點幾....
今朝起身...7點幾....爆攰......



我同我最細既妹...似唔似樣xdd

留言

  1. 連邊個結婚你都唔知. 你同你細妹真係幾似樣喎.

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章