剪頭髮...大轉變?



嘩.......剪完頭髮後...我真係好唔鐘意而家呢個頭...過份的型...-,- 點番工...



呢張係未剪頭髮 加化左妝.......人地口中未似20歲既妹妹仔




 呢張就係....我岩岩剪完頭髮 冇化妝......比人話似25歲......





真係唔明....我唔化妝真係老咁多?但係我個fd 話幾好睇....

我1d 都唔覺....



生日....1d 都唔想過呢個生日....

要自己搵人陪自己過生日...

左煩人右煩人....左約右約...

唔想攪.....靜靜的過可能仲好....

承諾....記得我阿哥話番黎陪我過生日....

我諗呢句會成絕跡.....成星期冇聯絡~~

我情願他冇番過黎香港....我情願佢係加拿大...起碼佢2-3日都會打過電話比我...

而家番左香港...1星期.....只見面了3小時...又失蹤了

我今日睇左套戲...叫性工作者十日談......真係幾好睇....唔錯

留言

熱門文章