☆.。₀ 二人世界 ❤ 名過於實。平價的皇后板石燒冰室

跟我家男人出去食飯,如果是去旺角區的
一定會去女人街搵野食,雖則旺角係好多好野食
只但係,要搵一間好食又唔會好貴
最重要唔會迫你食完即走既就真心唔係好多間

近來我開始鍾意係女人街搵野食,而近來亦比呢間
以“酒店水準,平價西餐”
小儀既節目都有推介既皇后板石燒冰室】

來過了二次,今次就來一個小食評吧
第二次來的時候未知是因為我早了點到,還是剛好人不多
等待的時間不久,即使我要求了是要卡位不搭枱也好
前後也是20mins內左右,也算可接受
起碼我男人不作聲也算好了

來到餐廳內,雖然環境上的確是很細的
但是看得出是有用心的裝飾的
因為看得出它不單單以普通西餐的設計
是有一點以cafe的感覺,當中它家的牆身都以番不同既人物/風景相


每當我們點完單後,就會上餐湯及麵包
說真的,我是蠻欣賞它家的白湯
好像有一點像麵包粒在湯內,有口感不錯的
不過個麵包就....又凍又乾爭爭
次次食親一半就放棄了


而它家會有一個小套餐,可以加上$29 有兩個小吃
咁就唔一定要加哂你本身咁多個人既
所以今次就只係加左兩個小食而已,
一客是【瑞士雞翼】3件
雞翼弄得還算不錯,汁入左落雞翼內
但係有一點是浸左好耐既感覺,所以....不過不失吧


以及【法式焗田螺】5小件
以薯容焗製後,加上了田螺粒
總算是不錯的,雖然我不吃薯容的xdd


當然吃過了小吃當然要吃主食吧~~
首先要介紹的就是小妹的黑松露帶子蛋包飯】

唔知係因為d 汁做得太咸,定係咩呢
仲之就覺得咸到呢,有d 食唔落~
所以我就冇點掂d 汁黎食
不過我當男人有d 黑魚籽比左我,唔知係唔係咁影響左碟飯
因為上次我就係見男人食完唔錯,今次再試的


另外我家男人也叫了這個【黑魚籽蟹肉燴闊條麵】
男人說,呢個味道不錯,可惜是d 料少左d 
不過賣相是不錯的!!
可惜我想食之際......男人已把它吃乾乾了-口-


今次的晚餐由第一次去,到第二次到的
我覺得它就是環境是很迫的!!
由其是需要搭(木台)的時候.....真的有一點不知措
兩個人吃兩個餐,半張木台一定要放不了
加上對面的人如果是不客氣的,你就更加吃不下去

所以今次我決定要再吃多一次不搭木台的,果然是有一點鬆動
起碼唔會下下要批爭呀真係...
今次吃得舒服一點,不過如果真係話好吃就未去
但係可以叫值得一試吧~
最好都係平日來試會好一點,唔洗咁迫架嗎xdd

希望你也喜歡小妹今次的分享
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹










留言

熱門文章