♬ 透薄。自然。保濕 ◕‿◕ 快速上妝好幫手 ♪゚ 我的紫色新寶盒

呢幾日,大家也忙著去拜年嗎?
未嫁的朋友當然是開心吧,有得去逗利是的嗎
不過去得拜年是有利是收,但係其實去拜年就是好攰的嗎
要一早起身去吃早餐,裝身化妝~~~
經過一日的勞動後
(明明是坐車去老人家的屋企,去拜年吃過晚餐就離開了)
回到家後總是攰到癲左........
但到年初二又要再去第二家的親友處,多麼的不願起身,不願外出
但是總不能有一個殘樣去見親人的嗎........

小妹今次就想介紹一個快速上妝既小法寶!!

雖然小妹介紹過不少的BB Cushion 產品,不過小妹也是不甘心
再要試一下不同品牌既BB Cushion ,今次我要試上BTRC 既Bb Cream
或者真係常常睇我Blog 既朋友也許也記得我曾試過它家既Bb Cream
那次是用上它家附上的震震上妝機,雖然它十萬個方便仲可以好透薄
不過有不好的地方就是,那個頭要有空洗一洗
最重要係要帶埋出街都係重架嗎

而近來它家就推出了一個BB Cushion,仲有四款不同種類的

分別有“茉莉保濕修飾氣墊粉霜” ,“黃金魚子修飾氣墊粉霜
美白修護修飾氣墊粉霜”,“源源保濕修飾氣墊粉霜





四款含不同修護成份的修飾氣墊粉霜,以切合不同肌膚所需 ! 

每款均集防曬、保濕、美白、遮瑕、亮膚、均匀膚色6大功效,
持久防汗、防油脂,打造貼服自然持久底妝。

而今次小妹就會去體驗一下可以抗敏既BB Cream

它就是“茉莉保濕修飾氣墊粉霜” $260/12g


一看到紫色的東西我又自不然又失控了
總是覺得它是很可愛,就一定是好好用的~
不過雖然我是這樣想,實際又係唔係真係好用呢?
就小妹來個體驗分享~看看是否好用吧!!

打開盒後,當大家也以為是見到那個化妝寶盒對嗎?
其實是有多一層的錫紙保護,
或者有人會認為是很不環保,
但係對於小妹而言反而有一點安全感覺,
因為有時大家唔知會唔會有人多手加了一些東東在你的BB Cushion 內嗎


不作多介紹這個BB Cushion 的包裝了,
又要迫大家看看我的素顏殘樣了,又不知為什麼又再一次爛咀了
今次還要爛了兩邊的咀角,仲要係乾到阿媽都唔認得-口-


正常來說,是可以不用上任何的Bass 的,
但係小妹實在怕肌膚愈搽愈乾,就搽上了Bass 作一個打打底
也可以讓膚色來一個勻暈一點膚色


打開了粉盒後就會先見到BB 霜專用的粉撲,也是藍色底層的
打開了隔層就會見到一個未曾開啟的貼紙
撕開後就會見到充滿濕潤的BB 霜


BB 霜的質地很幼滑,很易推
而且推開後也很有光澤的


首先可以先輕壓上約2-3下的份量,以輕印的方式在臉上開始上妝
再以粉撲慢慢的印開它就可以弄好半邊面至全個臉容
(當然以是閣下的臉型作最終效果)


小妹就先試了半邊面給大家作一個比較
看得出用了BB 霜的位置是比較白了一點
不過光澤度是比沒搽的部份更高的
最重要是面色會好一點嗎


來一個全妝後,整個面色也變得更優勝
如果認為實在太白了,就可以先搽上碎粉中和一下
又或者可以搽上胭脂就可以令整個面色更佳了


當然對於小妹而言,想樣子看下去既精神又唔想攪咁多花神?
除左胭脂可以有好面色外,眼線同睫毛液當然少不了的
今次小妹就率先體驗呢枝可愛風既睫毛液
它就是Rebecca BonBon 新推出的睫毛液


以黑色既包裝,配以紫色的狗狗圖案
雖然沒有什麼太大的設計,但個人認為內裡的好用
比起包裝更加往要,因為包裝靚你會唔捨得用
但係當好用之物反而你就會成日用

今次呢枝睫毛頭就冇咩特別設計,但佢勝在夠長
可以一次過搽整條眼睫毛


小妹實在是太懶了,所以我又再一次不夾睫毛了
直接來搽睫毛液囉~
真心的小妹到而家都係唔識化妝師/ba 教的z 型搽法
我也是直接以睫毛的根部直接搽上去就可以囉
當然大家可以不跟我的,.只要就係自己喜歡的方法就可以囉


由於時間既關係,小妹就先試上一隻既效果比大家望望
不過我又係趕住出去既關係(次次都係咁xd)
我又冇再影全相啦Sorry 

不過真心要講一下,大家或者以為係以卡通公仔既彩妝係唔好用的嗎?
反而今次呢個Rebecca BonBon 無論係眼影同今次既睫毛液都做得不錯
係今次我係搽左兩次份量後,睫毛沒有出現一舊舊既野係睫毛上面
最重要係做到線條分明,如果我夾一夾應該仲正

加上當天我是去左做Facial 的,美容師也笑說
你枝睫毛液認真不錯,因為既防油又防水~落左好耐都落唔甩
不過其實只係用番暖水落番就可以啦,
因為當日美容師就是用凍水跟我落妝呢


今次小妹就用上三個產品就可以化了一個簡單的小妝容
因為樣子精神一點不需要攪咁多花神就可以囉
有陣時太多的妝容係樣上面,都唔係特別好架~
希望今次小妹既介紹你地都喜歡啦

今次介紹的產品主要有:
Rebecca BonBon Mascara

BTRC 茉莉保濕修飾氣墊粉霜

以上產品可在SaSa 分店可供選擇

希望你也喜歡小妹今次的介紹
**以上產品資料由廠商提供,以上內容亦只是個人意見,
不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹































留言

熱門文章