【護膚】不是只屬敏感肌的專用 ❤ 只屬我的抗污染3步曲‬ 。★

有左小魔B 之後就唔可以好似之前咁樣亂搽亂用任何既護膚品
或者你話我怪獸也好,始終有人說是不能使用的,
我想必定要當然的原因,最重要就是使用天然的,
有機的最重要就是沒有美白成份的東西嗎

然而當我知道有小魔B 之後我就不敢再用上平常的護膚品
然而除左洗面之外,其他的Skincare 也揀選了一些天然的沒香料的
所以我一路近來我最喜歡既敏感肌專用的品牌La Roche-Posay

而我近日就使用左La Roche-Posay
首創的敏感肌專屬既抗污染3步曲‬



雖然小妹唔係敏感肌,但係我喜歡它的是對於敏感肌專用的
而然係呢套系列,就可以為我們這些都市人絕對適合
加上我是在工業區工作的,每天的空氣既污染微粒
真係多到呢嚇死人,由其係放左工番到屋企既時候
抹完面個陣真係呢,又黃又啡真係呢....

加上而家唔止自己一個,所以更加著重自己身體
所以收工番黎,第一時間唔係只係準備煮飯
反而我係準備洗面就真.....
所以首先使用上呢一枝既
抗敏舒緩潔面泡 ($240/125ml)
TOLERIANE Foaming Cream

今次呢枝洗面蘊含有效清除肌膚PM2.5 污染微粒達 95%
溫和清潔油脂污垢,卸除淡妝,含豐富甘油保濕因子,
無損肌膚屏障,配方精簡,適合敏感肌膚使用。


最重要不含防腐劑、Paraben及香料,質地為白色洗面奶狀,
唔洗點加水就可以推開在肌膚上,減低潔面時對肌膚的摩擦力。
加左水就會有點希左架啦,所以點都係慢慢推就可以囉


吱多少少就可以清洗整個面部,油脂就即時冇哂啦
不過對於小妹而言就好似有一點乾乾地啦


第二,三步就是搽上爽膚水及精華啦
唔好以為而家天氣仲係熱熱地就唔洗搽
精華都係一枝不能缺少的東西來的唷,
所以搽完精華之後就可以準備搽上面霜囉

而我就會使用上這一枝
抗敏全效修護面霜 ($290/40ml)
TOLERIANE Ultra

抗敏成分活胜聚合肽Neurosensine 速效舒緩及
改善皮膚敏感反應,抗 PM2.5 污染微粒附著,
強化肌膚屏障功能,提升鎖水力,抵禦污染侵襲。


同樣它不含Paraben、防腐劑、香料、酒精、色素、羊毛脂,
最喜歡就是它的設計,是以100%真空密封按壓式泵裝,
又唔會按得太多,同時又唔會令細菌滲入

而本身面霜就以白色乳霜庄,質地不會太過淋
亦唔會覺得太油既感覺,但係滋潤度也是蠻高的
因為我可以在使用它後訓教,都覺得超清爽的
但係第二朝起身又唔洗大洗一次肌膚tim 


第二朝起身我同樣都會使用上晚上的程序
不過係之前我就多數選用左防曬,我就未必搽上面霜
因為有時搽上精華再搽埋面霜就會過份地淋,
如果再搽埋防曬就會更加唔知想點
所以多數我就會揀選左係唔搽面霜就直接搽防曬啦

不過呢,我地今次介紹既抗敏系列入面就唔同啦
我即使用埋左面霜都好啦,都唔會覺得好痴淋淋
而我近日既防曬產品就揀選左呢一枝

每日高效隔離乳(膚色)
UVidea XL Cream (Tinted)SPF50/ PPD 33/ PA++++

降低紫外線及 PM2.5 污染微粒所致的
皮脂過度氧化達91%加強抗氧化功效,
PM2.5 污染微粒附著,全面隔離污染,減少刺激感。


加上它擁有專利配方阻隔 LONG-UVA能延緩色斑、細紋、
膚色不均等老化問題,然而樽咀設計就不似平時的設計
所以可以好好控制吱出既份量
加上它的質地比較水水一點,好易推開
又唔好以為佢好似有色咁,會攪到面仔好似一撻撻唔同色


搽完出黎真係好似冇搽一樣,不過就可以令到肌膚更加有神
更加有光澤,加上有左小魔B 盡量都唔好成日化妝
然而呢枝有色既防曬就冇哂問題啦
不過對於我的紅鼻子仍是有一點難攪
不過起碼唔似得之前個樣殘到癲左呀~係唔係?


或者有一些跟我一樣的女生都會專登去購買一些專為孕婦使用的護膚品
反而我就只特別揀選沒香料,沒味道,敏感肌可用的產品就行了
而我今次介紹的La Roche-Posay 就一定是小妹必選的品牌之一
它既是可以敏感肌選用的,而很多的不好的成份也不會存在
防腐劑、香料,色素等等怎教我不喜歡它們才可以?
即使早前我仍未有小魔B 有時肌膚出現變化我也有使用它們
也推介給朋友使用,它的有多好真的不需要小妹的多言吧

加上下星期天氣開始轉冷,雖然不知道是否只是一兩天的時間,
但係天氣的轉冷都會令皮膚變乾~所以要重點保濕呀!!
而這套就是小妹近來最愛使用既東西囉~

究竟我有幾著迷La Roche-Posay? 
不如又睇下我之前曾經分享它家既產品啦~

水凝防曬隔離液



希望你地都喜歡我今次既介紹啦
**以上內容亦只是個人意見,不代表所有人的意見**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^






留言

熱門文章