【活動】♬高貴。金箔。保濕 ❤ 讓聖誕Keep 住閃BingBing ♪゚

一閃一閃 亮晶晶,滿天都是小星星
唱起這首歌,未知會否帶給你一點回憶?
也許年輕的你,亦不知道這歌是什麼呢

又到聖誕既時候,亦係小妹認為最最最最洗錢既月份之一
下次就是農曆新年了好嗎?
這個月份除了有很多不同的飯局之外,仲要交換聖誕禮物
如果是買給自己的Girl Friend 的就當然是護膚品就是最好了啦
但係如果係公司攪既交換禮物,又要諗清楚究竟應該送d 咩好啦
唔通又係年年都係收到既Body xxxx? 唔好啦嗎
真係收到收到悶囉!又送杯杯碟碟?
正常一個有家室或者屋企既人是否需要咁多既杯杯碟碟先?

今次我呢,就想同大家介紹一個新品牌
或者你地可能已經見過或者知係邊間
但係亦同時想介紹埋送咩聖誕禮物比你身邊既朋友/伴侶或者
大型既交換禮物時間

頭先一開始我就唱起一閃一閃 亮晶晶
我唔係叫你送鑽石,反而係呢套金光閃閃既身體護理套裝啦
LINDEN LEAVES 23kt 金箔護膚系列

今次品牌聯同了Misstiara一同舉辦
所以連Tea Set 都好配合到品牌本身咁金光閃閃,
就等我一路食同時一路介紹比大家知道下啦


首先要介紹就有呢枝
Gold Body Oil 
金箔身體護理油 $580/枝

咁金光閃閃,因為呢枝油都藴含左有23K金箔成份
除左擺得又睇得,最重要都係可以Keep 住保濕,
送比你認為最尊敬既人就最為不過啦
我就唔太捨得搽係自己個肚上面
或者搽係啲手指位置既可以閃閃下仲可以滋潤下
岩哂係Party 既時侯帶住d 靚鑽飾



說得是身體護理,又點少得它家既沖涼液先得架
金箔絲滑沐浴乳 $400/150ml
GOLD Silken Body Wash
呢一款勁得我朋友歡心,因為它本身整枝都係以金光閃閃
就好似沖緊涼都係成身閃Bing Bing 咁樣
雖然就冇平時既沖涼液既香味,但係又覺得不錯啵
最鐘意都係佢d 金光閃閃,好Sharp 呀



平時交換禮物最怕收到呢d 沖涼Lotion 既系列
既冇用又哂位,最重要我平時係絕對唔搽既人
真係擺都覺得超哂氣....

但係今年又唔同,可能天氣有變
加上身體狀況又唔同左,真係乾到成身都要搽Cream 
所以我今年絕對唔介意收到呢一套既Gold 系列架
而有得沖涼又點少得冇Lotion 架

GOLD Body Lotion
 金箔微光滋潤乳 $580/150ml


雖然呢枝 Lotion 就冇之前個d 咁金光閃閃
但係它既陣陣香氣卻令小妹好喜歡最重要就係
Lotion 本身已經有好微好少既金箔閃閃係度
同之前介紹既油有差唔多既功效,如果你唔鐘意油淋淋既野
呢一枝既Lotion 一定岩哂你啦,因為它對於小妹而言是乾爽卻不淋既



同系列入面仲有兩款想同大家介紹一下既
首先前者(金色) 就是
金箔閃亮營養泡沫   $600/150g
GOLD Shimmer Mousse

後者(白色磨沙) 就是
金箔浴鹽 $550/200g
GOLD Bath Salt


左面就是我就說的Shimmer Mousse
當中蘊含的主要成份都主要都以保濕為主
就好似有23K 金箔成份,紅米萃取物
尾穗莧油同有機奇亞籽油
同時就可以滋潤肌膚的同時蘊含閃亮肌膚的效果,
促進骨膠原再生,讓肌膚重拾光澤及彈性

右面就是金箔浴鹽,大家或者話即係其實係點用呀?
其實就係類近磨沙既產品,就可以係沖涼既時候
把浴鹽加上當中既Oil 混合再搽係肌膚上面
就可以做磨沙同時做滋潤肌膚既狀態


其實係品牌入面仲有一枝係噴霧形式既
GOLD Toning Face and Body Mist
金箔爽膚面部及身體噴霧 $480/100ml

呢一枝既噴霧除左係身體上使用,仲可以使用係肌膚入面,同時又可以收細毛孔
又可以滋潤同修復肌膚既彈性
最重要就可以為肌膚抗氧同埋調節均勻膚色tim


 介紹左不少既23KT金箔護膚系列既產品
當天品牌仲為我地準備好一個美美既聖誕Cupcake
再為Cupcake 裝飾就好似今次介紹既品牌咁金光閃閃


呢個就係小妹既作品,對於我係唔識整蛋糕既人仕
可以吱到個正正常常既Rose Cream 既樣子
真係覺得好滿足,最重要係個Cream 係少少甜架咋


除左今次我介紹既23KT金箔護膚系列 之外
今次既LINDEN LEAVES都仲有不少既X’MAS Set
可以比大家選擇架,最重要係價錢上都唔係好貴架

好似有左上既香薰潤手霜禮品套裝” $190/set
潤手霜60ml x 2

香港護理油禮品套裝$280/set
Body Oil 60ml x 2

皇牌香薰整全美肌套裝 $530/set
包括有 :身體護理油 250ml
滋潤乳200ml   

下圖左下既護膚品系列,包括有
皇牌有機護膚套裝   $680/SET
包括有桃金孃高效補濕修護露 60ml
有機白茶全效護膚油25ml
四翅槐勻淨去角質Jerry 55ml

呢套就係我最得我歡心既,就係有
 23kt尊貴抗衰老身體護理套裝 $1280/set
金箔身體護理油 150ml
金箔爽膚面部及身體噴霧 100ml
金箔絲滑沐浴乳 150ml
真係成套都係閃Bing Bing
Party 一定會愛死呢個套裝架者

最後就係要介紹既就係護髮美髮系列
天然草本美髮限定套裝 $360/set
迷迭香去屑洗髮乳 300ml
薄荷柑橘潤髮乳 300ml
橄欖葉滋潤沐浴乳 300ml 


今次既介紹既產品全部都係天然有機既產品
所以今次小妹試都試得好放心同時又好滿意
加上今次它當中既保濕成份都做到好足

而金箔成份更加顯得產品成份高貴,
岩哂聖誕節既最好既送禮既選擇
雖然價錢係比較偏貴一點,
不過送比這個值得的她/他
就什麼也是值得的,它的高貴是值得它的價錢

如果大家都想了解更多有關今次既產品介紹
都可以到以下既Shop 選購或者trial
同埋可以到它家既FB 專頁查詢更多既資料
https://www.facebook.com/LindenLeavesHongKong/

Harvey Nichols, Beyond Beauty
香港皇后大道中15號置地廣場
香港金鐘道88

Beauty Bazaar
尖沙咀彌敦道100The ONE UG1

希望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹

電郵:manman811@gmail.com

以下地方可以找到小妹架^^










留言

熱門文章