【保養】♬八秒就可以去角質 ❤水庄的極速去角質分解水 ♪゚

做護膚大家都會知道當中既情序係點架啦
但係每星期總係需要一兩次既深層清潔架啦
但係平時用親既去角質唔係Gel 庄
就有機會係磨沙咁既Feel ,有時用完仲好乾爭爭

重點有d 去角質話推到D刷膠粒出黎
事實係即使係地下都可以摔到出黎
咁平時搽左既去角質又係咩黎架呢?

早前我朋友就係台灣帶左枝手信番黎比我
其實我真係覺得佢買左又覺得自己唔想要就話送我咁囉
一於睇下呢枝話8秒極速去角質分解水係點架先

今次呢枝既8秒極速去角質分解水究竟有咩特別先?
首先佢同平時既去角質有種唔同就係佢係水庄
唔係平時既Gel 庄啦,同埋佢係以噴霧型式咁既設計
份量既多少都可以由你自己去決定
加上佢冇咩特別味道噴出黎真係有d 平時用既噴霧咁既樣
今次我就試左用係面同腳上面既效果有幾大分別先


呢枝去角質可以直接噴落面部同時亦可以噴落雙手上面
再慢慢於面部推開,轉眼我面部就好多一粒粒既擦膠碎啦
睇黎真係要努力下做下去角質,唔係平時搽落咁多枝野都冇咩用


其實本身產品都可以令肌膚變得有點白滑,但係好似係面上面睇唔到d咩效果
一於就試下係腳上面睇下會唔會睇得清楚d 先
本身我自己對於腳部既保養真係好少,加上唔知點解我對腳
真係好似比人打完周身傷,唔知幾時整瘀左既地方

咁先先睇左圖既腳本身帶點紅紅黑黑既感覺
我就落左D 分解水係對腳上面,然後慢慢咁摔
真係有D 似千奇百趣入面咁既趣
首先摔左D 角質出黎個陣已經開始見到自己對腳開始白左D
再慢慢摔下再沖水既時候,即時對腳又白又滑
即刻覺得呢枝分解水好神奇呀
即時對腳變得白左又滑,搽番啲Lotion仲更加吸收
睇黎為夏天真係好好處理對嚇死人腳先得啦


今次介紹既產品係My Princess HK 我的公主美妝有售
https://www.facebook.com/myprincessyoyo/?fref=ts

望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹及小PQ生活點滴同Blog 文分享
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤



留言

熱門文章