【食 ❤ 屯門】 屋邨裡的新加坡菜 ♬KILLINEY 吉利尼 ✿

差不多每個星期既平日時間,我地都有機會要外出吃飯
有時真係追番某套電視劇(對! 我仲是會看TBB既C9仔)
或者有時真係好攰真係唔想離開屋企太遠

但係屋企附近最多就係大x 集團,食得多認真會好悶
茶記咩?又入唔到車仔,真係有時唔知可以揀d 咩食
有日我同男人講,每日出車都會見到呢間野
但係一路冇冇打算入黎試下
就不如試下呢間既野食係點架啦


主打係新加坡野食既KILLINEY 係安定裝修完之後
就見到佢開左鋪,不過每次見到鋪頭入面都冇咩人
可能係因為鋪頭實在唔算係大家常行既位置
不過對我地黎講就係佢可以入到車仔啦

咁餐廳就係全日都有以下既野食可以點選
價錢上亦唔算係好貴,今次我地揀左兩款不同既飯啦


首先就有海南雞飯套餐 $62
呢個海南雞,黎到既時候偏暖唔係熱辣辣的
不過它家既油飯絕對係正斗的,好夠味好食
不過雞件就份量就少左d咁啦,同埋仲有d 血紅色


仲有點上呢個係咖哩雞飯 $58 (改選為薄餅+5 )
咖哩汁好夠辣亦有濃濃既椰香味
重點係佢D 雞肉又幾嫩滑,開頭仲諗住應該好鞋口啦
但係始於都係有D 雪味咁,不過亦估唔到幾好食
對我而言就好似辣左D,所以今次呢個就比左我男人食啦


亦因為我知我男人一定唔夠飽,所以今次我地加左$16
要左個咖椰多士,不過就貴左少少咁啦
不過個咖椰醬認真好好食,同我之前同事買比我食既醬係好似架
但係就係貴左d 囉,但好彩係好食既

咁每個餐都會有杯飲品,而我就揀左杯熱奶茶
不過佢地既練奶認真係比較甜一點
所以如果唔太喜歡甜既朋友記得要講明呀!!


這兒是KILLINEY 
屯門安定邨H.A.N.D.A 商場地下

望你地都喜歡小妹既介紹啦
想隨時留意小妹及小PQ生活點滴同Blog 文分享
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓


◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤



留言

熱門文章