【療程】媽媽要放鬆。同時排毒❤一小時的磁穴深層通經絡。★。

可以去做下按摩做下Facial 
絕對係我既最大既希望
要知道可以有人幫手睇住小朋友係件幸福事

係前排既小假期,我好好彩有朋友可以幫我望一望
可以比我去放鬆一下我既身體,
要知道做媽媽真係會有點五勞七傷

我已經開始媽媽手,之前睇完跌打好番d
轉頭搬下野執下野又痛番
加上小朋友愈大愈重,真係愈抱愈痛入心呀

今次我又去左Yinensis養生文化館
做左個新療程-磁穴深層通經絡療程

Yinensis 不知不覺已經開左三間分店
包括有尖沙咀總店,觀塘分店
仲有今次去既旺角分店

由於當時上去,小朋友剛剛訓左教
我就拿拿換衫上床快快手做療程先啦
今次我做既療程係磁穴深層通經絡療程

為的是疏通身體經絡穴位,通經活絡、
運行氣血,化淤更生,有助保持經脈暢順,
活化人體細胞組織,達到保健強身,提升免疫力的功效,
再者,這類療程能促進血液循環,加速新陳代謝


先跟大家分享一下這個療程的功效:

1. 調理脾胃、肝膽及大小腸功能以達致消化功能暢順,消脂排毒等功效;
2. 調理心肺、脾腎、膀胱經,提升自體免疫力,

令身體各臟腑功能保持健康運作,有助延緩衰老、保健養生之療效;

3. 調理三焦、肝、脾及腎,有助改善內分泌失調、
情緒壓力、睡眠質素及暢通淋巴排毒;

4. 放鬆身體肌肉、消除疲勞。


 大家或者同我一樣都覺得磁叉咪即係通淋巴?
又痛又辛苦,真係貼錢買難受
但係痛完又係鬆左好多,又真係好難再決定係唔係?
今次我試呢個磁叉就真係同平時做既唔一樣

首先真係唔係個個位都痛,你知啦
一通淋巴,只係用手指一推某D 位真係痛到入心
今次仲利用埋枝磁叉唔係仲更加痛

今次我既治療姐姐手法超好,
係一開始佢輕按我身體上既位置
已經有一點點怨痛走出黎
但係當姐姐搽上按摩油後就進行磁叉
反而又唔係好痛wor,係真係去到盤骨位置真係
痛到入心入肺,我知道自己某D位置特別堵
不過我好記得姐姐講左
只要你成日放鬆就會覺得冇咩痛
你太緊張太扯緊,只會令到自己愈整愈痛


今次我就係做兩Part ,包括係做背隻同腳
由於係第一次做既關係,所以兩part 都唔夠時間做
不過真心好排水同時好排毒,
因為我上到去已經率先去左廁所,
未做曬我已經Feel 到好急啦
所以一完成後,我都拿拿聲換左衫即刻沖左去廁所
睇番張相,個肚同Pet pet 好似即時冇咁腫

之前我做一個廋身機都係可以盡快修到條腰既線條
但係同樣做磁叉係腰位按兩按,
一樣可以做到同樣效果
當然啦唔係做一次就做呢個效果
其實我都好想Keep住做,但係我唔可以令go
一去到就訓著,下下搵人湊都係死

所以今次做左體驗先,或者再等gogo大個仔d
我再媽媽放大假時候再出黎啦
是次體驗價$198/30 mins
可選擇: 腿部/手臂/肚腩/背部

Yinensis 然淙養生文化館
旺角新店
旺角彌敦道585號富時中心10樓1003-4室
預約電話: 2556 2626
Whatsapp: 54031417

之前我都係唔同分店試左唔同既療程
有興趣都可以去睇下我既分享

Official FB:https://www.facebook.com/Yinensis/

就這樣完結啦,下次再見!(拜~)

◕‿◕如有任何合作事宜.
歡迎以電郵或者到FB PAGE找我 ◕‿◕
謝謝唷!
CONTACT ME:MANMAN811@GMAIL.COM
 FB:ANGELBABYHOME






















































































































































留言

熱門文章