【保養】。★每個女生也應該值得擁有 ❤無可比媄的Lancôme 小黑瓶 。★。

要數我擁有第一件Lancôme家產品,
它就是Blanc Expert 全方位瞬白亮肌系列
而最令我入心入既腦既產品,
就真的要數是它家的小黑瓶嗎

其實「小黑瓶」係Lancôme嫩肌活膚精華
係2009年推出以來,一直都深受用家歡迎
原因係小黑瓶的美研實驗室發現肌膚年輕蛋白和活膚機制,
為護膚界帶來了新的一頁

而係2013年,Advanced Génifique 升級版嫩肌活膚精華誕生
Lancôme 為升級版嫩肌活膚精華肌底液的魔幻故事編寫新一章,
首度揭開傳奇產品配方奧秘之一︰
Saccharomyces Cerevisiae 酵母萃取。
其實我地既肌膚每天都遭受外來環境侵擾,
要抵擋外來物入侵,亦要防止內在水分流失外。
若皮膚的保護功能變得變得脆弱,便會更容易受侵害,
讓外來壓力因素有機可乘,深入影響肌膚
而今次呢枝Lancôme 獨家專有成份
saccharomyces cerevisiae酵母萃取的主要作用

酵母萃取先令表皮的分層更綿密細緻,
強化保護肌膚的屏障,讓肌膚全面發揮保護功能;
再讓酵母對真皮結構發揮作用,
從內有效修復肌膚底層細胞,促進細胞基本元素合成
令肌膚回復彈性,重拾健康青春光采

或者大家成日聽過小黑瓶,
其實有冇人知道,其實佢係一枝肌底液,
係洗完面,搽完Toner之後再搽左呢枝肌底液,
再搽番本身你用開既精華(當然用番同系列就更佳啦)

用左它之後,不單可以令皮膚強化,
仲可以令之後既護膚品更加吸收
最重要係呢枝小小黑瓶精華的質感輕盈,
一推就可以順滑係肌膚上,
唔洗再擔心好似搽左好多層野係塊面度
唔會令肌膚有任何既負擔,最重要唔會令你有痴笠

我真心想同大家分享一下佢既設計,
佢本身未打開既時候,可以見到完全冇任何既按鍵
我心想如何取到精華呢?
其實一轉動精華,它就已經慢慢會轉出按鈕位置
一取出枝吸管,一按就可以拿出精華啦


精華偏向係淡白透明,但係超級水水庄既
輕輕一推開,已經完全吸收左係肌底
我仲諗緊會唔會係我倒瀉左?
但係我摸到臉仔真係有濕潤感,
就按摩一下再搽上精華令佢更加吸收。


即使經過無數既唔可以一晚訓天光,
要令肌膚Keep 住水潤,要令肌膚仲係做女時候咁既樣
唔洗問叮噹坐時光機既,只要你肯努力少少,
只要你肯勤力多少少,為肌膚補養一下
你一樣可以仍是做女孩一樣既時光


連續使用七天可以令肌膚瞬間顯得更健康,仿如活膚重生,
膚質明顯平滑柔軟,透出光澤。
重新綻放無與倫比的年輕光芒。 

我擁有我既第一枝小黑瓶,
你也值得擁有一枝無可比媄的強效精華
而家每十秒就會有售出一枝
佢點解咁出名?因為佢真係好好用,
為肌膚加倍提昇,值得購買一枝試下


有關品牌:


就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇








留言

熱門文章