【生活】✧✦媽媽的Me Time❤ 帶住小朋友也可以到N &Nail 弄指甲 ✧✦

  要知道當媽媽後,扮靚化妝整指甲?
想下好啦,真係邊有時間呀,
不過小朋友開始大了,我都可以有少少媽媽時間

對於整指甲,或者有人係每個月一次?
而我就會係大時大節,即係過年呀聖誕呀咁扮下靚呀嗎
但係你知道啦,整一次指甲閒閒地都兩三粒鐘,
唔通真係下下擺底個仔去整?

好彩今次有朋友介紹,去左荃灣荃豐既N & Nail 
去整指甲,有咩咁好?因為佢有地方我擺到BB 車
仲有一個電視盒子,令我小朋友乖乖地坐足兩個鐘

大家整指甲最留意都係一個問題,
就係價錢問題啦,你知加下呢樣整下個樣
整整下又唔知幾多錢啦,
不過你N&Nail 就可以放心啦,
係揀好款/顏色之後,美甲師係會為你報價既
你OK 左佢地先會開始整,就唔怕整完之後先天價啦係咪


亦有不少既款式可以比大家揀選,
而指定款式已經Set 好左價錢,
當然啦如果係加長或者加閃石都係要另外加錢既


當然有時有d款你好喜歡,
但係想轉換自己喜歡既色系也可以架
因為佢地都有不同既顏色,
就好似有紫色呢一版既以鮮明既,夏日既顏色作主打
比較粉系甜美系既顏色


未必每個人都喜歡粉系既顏色,
亦有一些平常使用時常使到既顏色
就好似今次我想改變一些甲色
好想要一款漫畫藍,講真係未必知道
但係好彩係色版上就找到我想要既
"漫畫般夜間藍啦"


今次我揀左呢一款既夜間既天空,
有星空有草地的,但係我唔想成隻手指都係好重既黑色
所以係天空個度我改變左為漫畫藍
再加一點點既閃石係手指公位置
其他手指就加上了閃粉,是否跟本身設計好的是一樣呢
完成品就係咁架啦,
唔知大家覺得會唔會好似太黑暗Feel
我自己就覺得就蠻喜歡,
因為我覺得係香港好難可以睇到星空,
好難可以睇到星星,萬家燈火應該更易看到吧
但係而家我就可以隨時望下手指就可以睇到星空啦


或者就黎多一次近鏡,大家可以清楚個甲面
(講個笑話大家知,係整完之後我完全唔明點解個天咁黑架,
其實原來黑色既位置就係山及草地,
如果咁睇會唔會更加好呢?)


好啦,美甲就介紹到這兒,
我都係回到當媽媽去囉,
不過真心的,今次可以把孩子一早帶到美甲店
有專人為我照顧一下,弄甲又不用太久
最重要係位置係好方便,係荃灣千色對面既荃豐中心

仲可以買埋商場最出名既煎釀三寶帶埋上去食
想知道?記得PM一下我問下啦

N & Nail 
荃灣荃豐中心2樓C43號鋪

仲有可以睇到佢地既其他花紋/款

◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
f
就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
acebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇





留言

熱門文章