【彩妝】✿極速上妝小幫手 ♬Pealosophy 彩妝孖寶收落化妝袋 ✿

女為悅己者容,女生打扮再唔係真係為左身邊既人,
或者為左自己,為左自信,或者尊重一個場合。
但係作為一個媽咪,要可以做打扮一下,
真係唔係一件易事,因為首先要令小孩安頓好
而不打擾自己既大前題下。

所以今次我帶左兩款既既方便又迷你既
Pealosophy 彩妝同大家分享下
首先要出場呢一款就係有Pealosophy既
滾輪水光BB Cream
呢個BB Cream 特別之處就係搽粉底唔洗用手/掃搽啦
加上只係一隻顏色既Tone,
但係都係自己會自動Tune 番你既膚色


呢個BB Cream 主要有羅娜耀斑成分,
通過折射打造3D 既立體感,
另外仲有滋潤肌膚既蜂膠成分
本身有天然抗菌,消炎同抗氧化既功效,
當然少不免隱形細紋促進細胞再生

最後既成份就要講當中有80%既美容液,
做到滋潤同時又夠清爽,
加上因為佢當中既礦物粉天然溫和,
唔會令到肌膚又浮粉同又會甩皮

而係第一次使用個陣可以先按上5-7下,
令當中既粉底按出於海綿處,
然後就可以進行上粉既動作啦


係剛剛上粉底液既時候,的確好好顯白,
但係當均勻地搽上粉底之後,
粉底色就會自動轉番本身既肌膚色,
就可以做到自然既妝容啦。

不過記得係香港咁潮濕既天氣下,
一定一定要用上碎粉定妝,
唔係你個妝都唔會夠Keep架啦


然後真係要推介呢一款超心心眼既,
多合一既眼影胭脂組合,
今次呢個多合一既組合,主要有三隻色系
今次我想分享就係#001 裸奔

顏色亦係比較大地色,好岩於日常普通巴妝容
而顏色亦好容易使用同控制


既然講到係多合一又點少得胭脂位置,
今次呢個胭脂位置就係眼影既下面啦,
我呢個#001 色系就係以橙色既胭脂,
同埋佢真係好細細盒,去Party 放係小手袋亦都唔阻定呀!


咁今次我都每隻眼影色放左係雙眼上面,
每隻色,我都最多係掃左兩層,都已經好出色啦
由其打開左眼晴亦都好精神。

同埋佢當中既閃粉位置真係好夠閃,
如果你都想用黎做Party 時,就可以重手少少搽就Sharp 曬啦


來一個小小近鏡連同橙系胭脂,斯斯文文既日常妝就完成啦,
呢排我次次都係用左呢d 妝品去化黎面試
真係唔明點解明明係阿仔去考學校,
但係阿媽比佢更加緊張,所以就想靚少少見人啦


畫埋眼線,搽個唇膏就可以完成靚靚既出街妝容啦,
阿媽都可以靚一下,唔洗次次都係素顏癲雞Look 咁見人啦
得閒扮下靚,阿媽都可以好似d 女明星一樣咁正架,
雖然.....我都係一次半次,再唔係都係眼鏡Look 見人架咋


介紹左呢一個真珠光學既彩妝帶點興趣,
或者對於價錢想了解究竟係幾錢呢?
大家可以搵魚米媽問下價錢既。

都係個句,大家都對於我呢個品牌唔認識,
雖則呢個品牌係上海牌子,但係製造係韓國
而當中既眼影組合仲係同Bobbi Brown同廠架
而我自己都用左好多次,亦暫時冇任何既唔舒服。

真心推介比大家,除左眼影同BB Cream 
我之前亦分享過同品牌既

如有興趣購買的話,可以聯絡魚米媽

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇


留言

熱門文章