【用清文 ❤三 】♧ 清屋。用清文2018 ♣包羅萬有乜都有

好難得我終於可以儲到一堆用清既產品,
因為好多時用完我就直接掉左,
或者儲儲下家中又認為我想拎黎去回收,所以又幫我掉左。
直到我收曬入房先可以儲到呢一大堆既產品

今次分為有洗面,爽膚水,精華,面霜,防曬同面膜都有。
洗面產品: Back To Sixteen
木瓜酵素卸妝潔顏泡泡
呢枝既係洗面又可以落妝,加上係Gel 狀質地,
係用落妝既話淡妝/防曬都比較岩既,
但係如果真係落d Party 妝或者多花臣野既,
我就會先用落妝水抹走第一層先,再利用佢再洗面。
要讚既係佢洗完面係唔會乾架
之前產品分享文

爽膚水方面,我就有三枝用清左
分別有Fresh Line,BEVY C. Hong Kong​同埋Dr.Oracle 
咁係屋企就主要係用Fresh Line 同Bevy.C 既,其實我另1枝已經差不多用光光囉。
Fresh Line 既SOS淨肌爽膚水用黎開面膜或者用黎導出/大清潔係最有幫助,
而Bevy.c 水潤肌保濕化妝水,就比較水潤對於好乾好缺水用時就非常之Good 啦!!
(Bevy.c 我用光好耐,拎左個樽去裝OS淨肌爽膚水)

Fresh Line SOS淨肌爽膚水: 

Bevy.c 水潤肌保濕化妝水
而反而Dr.Oracle 我就係公司個陣使用,
相對地呢枝都OK既,但係我喜歡它家既面霜多DD 啦XD
A-THERA Toner/Cream


然而到精華系列啦:精華別就有Bio-Essence 同Cosmetic
特別要講既就一定係Cosmetic呢枝幹細胞亮澤抗污精華
真係敏感個陣真係靠佢打救我,唔係我都唔知要攪幾耐先得啦

Bio-essence 美肌營養系列
https://littleangelbabe.blogspot.com/2015/05/24k.html


Cosmetic Skin Solutions 幹細胞亮澤抗污精華
https://littleangelbabe.blogspot.com/2018/07/blog-post_6.html
面霜部份都用左三款啦
分別都有Bio-essence,Dr.Oracle 同埋Kiehl's 既面霜,
要講既真係係 特效保濕乳霜(限量版)啦,既保濕又好用,
雖然佢唔算平但係真係好好用。
Kiehl's特效保濕乳霜(限量版)

防曬我都係用曬兩枝,
我自己最特別推介係JanceClare 呢枝 納米防曬日霜,
好推唔笠,最重要有成SPF 50+PA++,同埋香港製造呀嗎。

唔知幾時再可以儲到咁多既用清物,有機會再同家分享一下
就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Baby | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com
instagram.com/angelbabyhome
facebook.com/angelbabyhome/
小魔怪。私家竇

留言

熱門文章