【保養】 護膚1•2•3 步曲 ◕‿◕ 讓肌膚停留在21 歲前的時光 ♪゚

轉眼就十月了,每天朝早都會感到陣陣涼風
肌膚係我呢半年入面冇點樣打理下,又開始響起警號
早前做既Facial 已經話我嚴重缺水
所以即將搭入缺水既天氣又點可以唔重點保養先得架

最近Hugo 開始大個仔識自己係度玩
玩玩下亦會自己好快咁訓左教~而我就可以多左時間去做護膚
所以要襯呢個美好既時光,我要做番之前既小魔怪
唔想再咁師奶去見人啦真係

好啦,今次我想介始既就有兩個唔同既品牌
而呢三款產品亦係我近來既新寵兒
主要原因就係可以保濕同時可以舒緩既

首先要介紹既就有來自韓國品牌Dr.Oracle
呢個品牌屬於係醫美品牌,唔少韓團成員都好喜歡使用佢地
Dr.Oracle 對於佢地旗下既產品都有三個Step 
分別就係1. 嚴格挑選成份(必須要有效 安全 不刺激)
2. 多次測試成效 (咁就用安心又放心啦)
3. 照顧肌膚需要 (品牌旗下有不同既分枝岩曬不同肌膚既你)


咁日常我會係沖涼既時侯同時洗面
所以就有機會因為水蒸氣既問題會令我d 毛孔突然擴大
咁沖完涼第一時間除左要睇阿囝之外,第一步就要去搽爽膚水啦
而我使用緊既就係A-THERA Solution Line
A-THERA Toner HK$196/120ml 


主要成份包括有: 竹子萃取(功能:保濕、鎮靜)
 凱爾特水(功能:含豐富礦物、補水鎮靜)
 瑪卡肽 :(功能: 水油平衡及強化肌膚 )
Lock n Pore Complex: (功能: 控油及修護毛孔)

每次使用我會先汞兩下於化妝綿,先清走角質層
及有時洗完面走出黎既油脂
然後就再利用一張新既化妝綿輕輕地拍拍肌膚上
再利用手拳心既溫度加溫令其爽膚水可以加快進入肌底


然後就當然要理下對眼啦,雖則而家番工根本好少要用電腦
但係平時有d 空閒我都係會碌電話架
加上近來又迷上左煲劇,對眼望電話成日望到好攰之外
仲有時有d 刺刺地痛,可能太乾既關係?

所以而家有時間我都會拎呢枝
亮眸走珠眼部精華 E-Filler Eye Contour Roller
幫下自已碌一碌對眼等自己舒服下呀嗎


對於眼霜類產品,小妹我就最歡喜用筆庄既,主要原因當然係方便啦
加上有碌碌頭可以幫手舒緩眼既疲累嗎
而今次呢枝亮眸走珠眼部精華 就蘊含有效抗氧化成份結合因子,
配合滾珠筆設計,即時亮眼,消除眼部浮腫,收緊眼袋,減褪頑固黑眼圈。


我就會由眼頭位置向外咁碌碌碌,每次就碌兩至三個圈咁樣
不過美中不足,唔知點解呢枝筆個頭位置
好刮肉,碌得唔太順,有時都驚幫唔到之外碌到d 肌膚tim 

不過精華質地好清爽唔會似平時個d 眼霜咁痴淋淋
仲可以即時搽埋其他既護膚品tim


然後我就會拿拿聲搽埋呢枝A-THERA Cream 
HK$220/50ml 


呢枝面霜質地比較輕薄同係啫喱質地
加上保濕程度非常不錯,由其每晚我地仲要開冷氣訓教
呢枝Cream 都可以令到我肌膚Keep 住有水份
或者我真係比較乾,我每次使用既份量都需要差不多5蚊既大細
所以應該用到約10-12 次左右應用光光囉


女人要殘只要一個星期就可以做到,
但係女人要整番好d 肌膚絕對唔係一朝一夕既事
所以我而家就要努力追番我攪殘自己既樣,
好好地為自已保養一下,始於唔係話生完就可以奉止做師奶
要做就要做個靚媽,第時同個囝出街
佢又威啲,阿媽又開心啲,可樂而不為呢?
呢個就係我最近既護膚三步曲咁你既又係點呢?


        以上介紹既Dr.Oracle 於Sa Sa獨家發售,有興趣既朋友可以到各大分店選購



**希望大家也喜歡我今次既介紹**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤









留言

熱門文章