【活動】♬ 天然。抵用。又舒服 ❤ Swiss Kiss Lab 眼仔碌碌工作坊♪゚

對於SwissKiss Lab 我就絕對唔會陌生
早係大半年前我就已經了解過呢個品牌
當時仲要知道呢個品牌所研發既產品係專為孕婦,媽媽同bb 使用
岩曬當時陀住阿b 既我去使用既Skincare 品牌

時間過得好快,轉眼過左大半年

Hugo 都就半歲之際,我再一次可以接觸它家既產品
而今次既主題亦係我最重視既眼晴護理



第一次認識Mum's Natural Line 媽媽天然系列
當天都亦曾經介紹過它家既眼霜產品
不過點去使用眼部產品先可以令其產品用得其所呢?

係介紹今次主角之前,都真係要介紹番呢套
如果各位準媽媽或者Ready 要小朋友既靚女們
真係要可以考慮試下它家既媽媽防妊娠紋乳霜
因為好似Shirly 咁,個肚蘿咁大都可以一條紋都冇走出黎
當然佢有岩岩有左就開始搽先可以啦,所以為左將來真係唔可以懶


然後當然要介紹今次既主角啦,
要知道都市人對於眼既使用量一定比身體其他部位高
我諗除左訓覺會用黎休息之外都應該一日都黑都要使用

加上眼部既肌膚係比起我既臉部肌膚係薄大約1/3
加上眼部既肌膚係冇彈性架,要殘起上黎都可以好快
所以真係識得揀眼霜使用

要知道眼部產品有分Eye Gel/Eye Cream
但係有時用Eye Gel係秋冬天又可能唔夠潤
用Eye Cream又可能淋得濟,點攪好?

Mum's Natural Line既產品99%成份源自天然,蘊含天然的蘆薈,
有機薰衣草花水,透明質酸和有機荷荷巴油
不含有問題成份,如:苯甲酸酯類、鄰苯二甲酸酯、
苯氧、甲醛、硫酸鹽(SLS-SLES)、人造色素和礦物油

加上質地細滑,用上大約一粒小珍珠既份量已經可以搽曬兩隻眼
Shirly 話佢已經用左四個月都未用曬,
諗諗下呢枝Eye Milk 好抵用


搵到好既眼霜又點少得學下點搽呀
平時可能大家見到我講都係由眼頭向後不斷按下就得
其實想眼仔更加有神,Syreeta 話有計仔
教我地按穴位令眼仔碌碌番,即刻聽到都醒神番


Syreeta 話跟住下面個圖去按摩就會可以令眼仔更精神
唔知點樣做唔緊要,當日已經搵左靚麻豆幫手做示範


Syreeta 每步地教我地點按1按,最重要係用手指頭肉
每個穴位輕輕地加壓一下就可以囉


學左點樣幫隻眼按摩又點少得到自己練習下先得架
不過真係強力建議唔好留咁長指甲xdd
使用番同樣係黃豆既份量,然後就可以跟住上面既圖慢慢按
原來平時係美容院比人按面既感覺係自已都做到架

最重要最重要記得按完眼尾位置,記得要拉到去耳背後面
就可以排毒到淋巴位置啦,幫下親愛既媽媽令佢爽下啦


搽完護膚品,有時就驚唔小心掂到我個B
始於而家佢既皮膚比起之前更易敏感
所以有時搽完野都唔敢即時抱住阿B 攬住黎錫呀咁
但係用Swiss Kiss Lab 既產品就唔會擔心呢個問題
始於佢地既產品有成99 % 都係天然成份
當然大人用得安心,小朋友掂到都唔擔心啦
最重要就係好抵用,雖然佢份量都係得15ml 但係絕對好Com用架

了解左咁多有關呢個系列既產品,
亦講左不少大家對於使用呢個品牌或者呢系列產品
唔知你地又有冇興趣購買或者了解更多?

大家可以到它家既Facebook 專頁查詢

有興趣購買既朋友亦可以到它家既官網購買架

在此感謝Syreeta x Swiss Kiss Lab 同事為我地準備既活動
**希望大家也喜歡我今次既介紹**
想隨時留意小妹既Blog 既動態及生活點滴
望你地都喜歡小妹既介紹啦
記得要Like 我既專頁啦
↓↓↓

◕‿◕如有任何問題歡迎聯絡小妹
 電郵:manman811@gmail.com 

以下地方可以找到小妹架^^ 
 BlogSpot ❤ Instagram ❤ OpenRice  ❤ FB 專頁
TheZtyle ❤ BeautyLife ❤ She Blog ❤




















留言

熱門文章