【美食】✧✦想念台灣的味道? ❤台灣洪瑞珍第一間香港分店開張囉 ✧✦

近年真心發覺,自己住既地區開了很多很多不同類型的
台灣食品進駐在這個商場。
每天放工後都會在商場裡走一走,
由其一知道台灣的洪瑞珍第一家專門店來到這兒開店啦,
係疫情下飛又飛唔到,如果真係太想念台灣的味道
快來跟我一同試試這家的過江龍吧

真係是台灣官方給予的第一家的專門店,
雖然沒有在台灣家咁多既口味,我自己很想它擁有士多啤梨味呢..
不過最招牌的三文治口味,當然少不了有滿漢(芝士+火腿)
而它家的美滋真的是台灣的味道耶~

講左咁耐,直接來分享究竟當中四款味道係有咩分別架先\
先來介紹一下,起司(芝士)口味
每一件三文治跟台灣的是一樣的,
先有一層的蛋皮加一層芝士及美滋,再加多一層的蛋皮
我自己就覺得這個加熱後最好食,少許的微溫就最好味啦

而火腿呢,都跟起司是一樣的,
同都是有一層蛋皮加一層火腿跟滋同蛋皮
不過味道就沒有起司那麼重
這一款即使唔加熱也不錯,不過在我口味中,
始於都係唔及起司好吃而已~


另外就要介紹就是芒果口味,同埋滿漢
先來介紹一下水果口味的芒果,
感覺上芒果JAM搽麵包而已,口味就不是很合我的

反觀滿漢就最合我味道,
因為當中是有我喜歡的起司及火腿係度,
不過又咁講,我覺得它們的美滋多番d 就最完美啦
而芒果的口味真係唔好叮熱佢,擺一擺先食
滿漢室溫食又可以,感覺最推介的就是滿漢三文治囉~


漢三文治($22)
係人氣王之一,亦係我台灣必入手之選
含芝士同火腿,岩曬心大心細既人啦
招牌火腿三文治($20)
主打係火腿加埋佢地既祖傳秘方美奶滋,超正
原味起司三文治($20)
芒果起司三文治($19)
買到台灣味道都想食番原味嗎
想食最好味的洪瑞珍三文治,
官方建議領取後需於30分鐘內冷藏(0-6度),
而食用前係雪櫃拎出黎黎等10-15分鐘口味就會更佳。
如果想係雪櫃取出後時食?就可以連埋包裝係微波爐小火加熱5-8秒
而洪瑞珍三文治係0-4度下冷藏5天,當然最好買完就食啦

洪瑞珍 香港店
地點:屯門市廣場1期1樓 Kiosk 8(中庭客服旁)
營業時間:10:00a.m - 21:00p.m
*贈送款式為惠顧當中之同等價值或較低價值

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

instagram.com/angelbabyhome
小魔怪。私家竇




留言

熱門文章