【食。元朗】✧元老級車仔麵店 永年士多❤ 超惹味大大碗 ✧✦

唔知對於你來說?咩係香港獨有既食物呢?
雞蛋仔? 魚蛋?蛋撻? 
對我而言就一定要數到車仔麵啦;
今次就好想同大家分享一下,
就係元朗車仔麵既元老永年士多啦

其實永年士多係元朗真係好多好多年,
由1960年已經係元朗開左第一間鋪,
而最近永年士多已經重新裝修同又搬左大鋪

而今次呢間新店除左有新式既裝修之外,
都存在有舊陣時既裝修擺番入店鋪,
有舊陣時士多必有既一樽樽食物同玩具

除左有車仔麵之外,仲有不少款式既小食可以選擇
如果你係生酮飲食更加可以選擇係三餸+菜底 $39
如果諗唔到食咩餸好? 又有大碗麵聚左十款餸係內
都係$70/碗


而每日都有個下午茶時間15:00-18:00
都有三款既小食套餐可以選擇


今次我地就點左兩款三餸車仔麵 HKD$41
湯底我選了沙嗲小辣,粗麵
牛肚(+$4)豬腸(+$2)牛腩(+$9)
另外一碗的就是
湯底是今次選了清湯,烏冬(補差價+$2)
魚蛋,腸仔及肥牛(+$6)

平時食車仔麵烏冬都唔算好食,但係今次呢款烏冬又估唔到幾夠咬口
魚蛋仲要係細細粒既陳皮魚蛋,腸仔係x師腸
最估唔到既係D肥牛,真係加錢都抵呀!!
真係啖啖肉冇肥膏個隻黎架


而我呢碗雖然真係好貴,但係真係好好食!!
每樣既餸都唔會比得一兩件咁,
牛腩煮得唔會太過淋,牛肚又夠入味又夠淋
豬肚冇一些平時內藏既怪味又冇好強既雪味

不過要講一下,本身我諗住我都可以食到沙嗲汁(小辣)
點知佢地既沙嗲辣都真係唔少野,我加左好多次清湯,
都係唔係太食到,如果唔係真係好食到辣既朋友,
又想試辣既話,真係叫"微辣" 就好啦
小辣都真係好辣下XD 

另外我地點左幾款小食,當中有酸齋,滷水雞翼及多士( 煉奶)
酸齋小食 $16 
我平時都會自己係齋鋪買酸齋,但係車仔麵店就真係少見
味道超正,如果你鐘意食酸齋推介你必點的

雞翼就睇到現場都好多人有點,
而小朋友亦最愛既,
滷水汁夠入味,但係少許咸左少少

而多士( 煉奶)是下午茶餐$28
我唔知係咩味,只知一定係好好食,
因為兩件多士好快就比小朋友食曬


最後我自己都點左呢一款樽仔奶茶,
佢呢隻奶味好夠,茶味夠;
不過係唔係好夠凍;如果夠凍D 就最好啦


是日分享: 永樂士多
元朗教育路88號寶城洋樓地舖2-4號

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇


















留言

熱門文章