【食。葵芳】✿來跟三十隻貓咪去玩 ♬ 跟我一起去嘆杯貓茶吧 ✿


貓貓很可愛對嗎?其實我本身都好喜歡小動物,
在兒時都有養左一隻小狗,不過當時因為家庭問題,
未能陪牠終老,要送走牠的時候真的到現在也未能忘記

近年小朋友開始大了,市面上也多了以貓咪為主題既餐廳/Cafe 存在
而今次我地唔係去地鋪,我地上工業中心入面
去搵一個隱世貓貓Cafe,入面有起碼十隻貓或以上陪你玩
講緊既就係位於葵芳金龍既嘆杯貓茶Cafe


由於係工業中心內,店面的確比起平時一般既Cafe 大,
貓咪們亦可以自由走動,遊走都好開心架
最重要係即使佢咁多隻貓咪,呢度都唔會有一陣陣既臭味
要讚一下呢度既職員將清潔做得好好

場內亦有不少既貓玩具可以比你同貓咪們玩
(我望到張相,我覺得小朋友同貓咪好似一張電影既劇照)


要說一下,在入到店內時:
職員會跟我們說明場內既規條,
如要除鞋進內,我會建議一定要著襪就最安全啦,
另外呢,場內既貓咪唔可以專登抱起佢(除非佢自願過來啦)
進場前反要快,因為會走貓xd
入場前要先吱手,明白既對貓咪安全係好重點


場內有不少種類既貓咪,店家亦為左大家可以好好認識它們
專登都寫底左各種貓咪叫咩名,
但係其實我...最後都係要問番職員,因為佢地真係好似隻隻都差不多(笑)


Cafe 有一個不錯的安排,它們只收你入場費;
不需要一定要吃東西的,當然你想吃的也是可以
在這兒的選擇不算是太多的,而在約五分鐘路程內的葵廣
也有它家的小食店可以買來這兒享用唷


今次我們實在太餓了,所以先在這兒點了兩款漢堡
分別就是牛肉及雞扒漢堡 $48/件
個人感覺是牛肉的漢堡很好吃,肉汁是剛好的
反而雞扒就有一點乾,如果要點的話建議吃牛肉的


但是在這兒吃東西真的要很快唷,
因為你吃的同時貓咪也是跟你齊齊進餐~
你也不想貓咪們吃不是它要吃的東西吧~


開頭以為那些玻璃房間不能進入的,
原來也可以進內跟小貓咪們玩一下的
但是有機會它們在休息就自己自律一下


說了那麼久,要說一下它家的收費
平日(星期一至四)
收費$50一小時,$88 兩小時 $118全日
學生放學後去更加有優惠
而在星期五六日及公眾假期
$68一小時,$98 兩小時,$138 全日
部份收益會作支援浪浪拯救日常


順道介紹一下它們在葵廣的小食店
在小食店購買滿$50 可以到Cafe 減$10 的
今次我們再叫了
爆汁小籠包 $20/10粒
椒鹽杏鮑菇 $20 (細份)

這兩個味道也是偏乾身的,因它是炸的
我自己比較喜歡杏鮑菇,有機會的話想先試它家的炸鮮奶


而飲品我們就點了
自家配拼青蘋果純茶 $20 
味道較為清淡,如為了消消暑不錯的


它家的大熱~朱古力鮮忌廉Oreo 脆脆 $34
我家少爺一下把飲品飲光了,
連帶店主把杯蓋也畫了很可愛的貓咪
我也很想要多一杯呢


最後一定一定要介紹這兩個
我是第一次吃的波提,它是台灣蠻出名的小吃
少爺就一個人吃了左邊的手工波提 $25
幸好加邊的波波Double May  $32
我還可以吃一點點,
我有想像它像的是冬甩?
但是它比冬甩沒太甜硬身一點
又不太像麵包,不過連同醬汁是蠻好吃的!!


是日分享: 
嘆杯貓茶Cafe 店
葵芳大連排道162-170號金龍工業中心二座24樓J號舖

嘆杯貓茶 -小吃店
葵芳葵涌廣場2樓007號鋪

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇





留言

熱門文章