【食 ❤ 尖沙咀】✿想念泰國的路邊風味♬吃完不口喝的船麵 ✿

唔知你有冇去過泰國呢? 
你喜唔喜歡泰國? 我想講其實我未有小朋友之前
我係極之喜愛泰國,喜歡它既美食又化算又好吃
喜歡它家既按摩又正宗又舒服

之前去親泰國就一定會去食雞飯,
但係近呢幾年大家都話去泰國就一定要食船麵,
仲要鬥食得多碗,因為正宗既船麵都係好小份的,
不過係香港的話,如果係正常既價錢真係難少少啦
所以係香港食船麵,多數都係會正常Size d 


前排我地要出去尖沙咀去博物館做功課,
順道去左呢間餐廳度試下泰式船麵
佢款式唔算好多,但係都有10款揀架,
仲有d 估佢唔到既就好似有芫茜山啦,仲有卜卜蜆等等


不過因為今次同小朋友去食,所以就叫左比較清淡少少既
雞脾肉清湯河粉 $72

呢碗船粉呢,就除左主角有雞肉之外,
仲有兩粒魚蛋,芽菜,秋葵等等~
清湯味道似豬骨湯,小朋友食就好岩啦
份量都唔算少,起碼我地一齊食都幾足夠


另外我地仲叫左呢一碗
頂級美國肥牛配冬陰公湯及黃麵 $72

佢地呢個冬陰公湯真係幾辣下,但係酸酸辣辣幾惹味


而呢碗麵就唔同啦,除左一樣有秋葵外;
仲有有秀珍菇同埋青口
喜歡吃辣既朋友就真係要試下佢地既湯底啦


另外我地都仲叫左個小食拼盤 $78
有炸蝦餅(2件)炸雞翼(2件)同埋炸芝士雲吞(2件)
真心要讚一下,它家的拼盤真的不錯

由其它家的炸芝士雲吞,我們把它放到最後才吃,
已經冷卻了,但仍有那脆卜卜的不會油淋淋
雞翼就小孩吃光了,應該不錯的
炸蝦餅沒有什麼大不了,就是平常的


最後因為天氣太熱既關係,我就點左一杯好靚既特飲
泰式蝶豆花特飲 (餐飲價+18) 

如果它家可以整個泰式奶茶就好啦,呢個我會更加開心



是日分享:

泰濃麵 (樂道)

太子彌敦道750號始創中心地下G29號舖

就這樣完結啦,下次再見啦!(拜~)
◕‿◕如有任何合作事宜,歡迎找我呀

Beauty | Child | Food | Life 
Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇


留言

熱門文章