簡單卻快樂的母親節晚餐~

在剛剛的母親節,我家的兩位少爺都是沒準備心思的人;
所以在剛剛的節日我再揀選了Banchan&Cook(屯門)吃晚餐;

好彩我醒目一早Book 左枱,就唔洗點等;
不過又要講一下,可能人手唔夠,所以當日安排上有少少混亂

今次我地叫左呢個Tasty Treal 嚐吃套餐


呢個套餐我覺得對於我地都好足夠
套餐有主食x2 ,小食x1 ,甜品x1 加飲品

小食就有兩款內揀一款
炸雞拼盤
燒醬油黑毛豬白切肉配大醬生菜

今次我地揀左炸雞拼盤,可以有三款味道選擇,
今次我地揀左芝士,蜜糖同橘子炸雞

我食左一件之後,我絕對明白點解我當時排隊的情侶要求吃任吃炸雞的想法
頭先個炸雞炸得夠脆,肉汁卻又滑又嫩
三款味道,我個人最喜歡橘子,帶有輕微既橙香
仲有少少像蜜糖既甜🫶🏼

而蜜糖炸雞,
當你以為佢會沾上蜜糖令炸雞皮變軟,
反而又不會之如亦令少爺仔食得最多既🤭

而芝士炸雞就係三款唯一既咸食,
主要由原味炸雞沾上芝士醬,
不過真心的要說,再來吃的話,我都想嘗試任吃炸雞🤭


另外餐裡包含了兩款飲品,
包括左邊的凍Latte,另外一杯就係紅豆鮮奶
當晚我見到好多客人都有點梳打飲品?
賣相好靚,打卡一流👍🏻


然後就要揀主食啦,
主食可以有四款內揀兩款
包括有以下既主食
咖喱甘筍蛋包飯配漢堡扒
甘筍汁帶子鮮蝦蛋包飯
巴馬火腿卡邦尼年糕
甘筍汁香脆豬扒長通粉

今次我地揀左呢兩款
巴馬火腿卡邦尼年糕
甘筍汁香脆豬扒長通粉

先講到下呢個巴馬火腿卡邦尼年糕
開頭我以為個年糕係同雞翼既配料一樣係一小件的樣子
但係估唔到既係,佢係好似意粉咁長,
但係吃起來又煙煙Unun,不過巴馬火腿加埋醬汁就好似有點過濃
不過整體是好吃的^^


第二個就是甘筍汁香脆豬扒長通粉
都係佢地煎炸的東西是做得蠻好的,
豬扒炸得脆而不乾,肉仍然是嫩滑的
或者近來吃的東西都是比較偏淡一點;
所以對於這一款的食品仍然是覺得有一點濃

如果你也喜歡吃得清淡一點,我會建議吃蛋包飯系列
在上餐時,店員亦會詢問是否需要拍照?
不需要,他們會直接把蛋包切開就可以享用了


甜品同樣都係兩款內揀一款
春日小甘筍芝士蛋糕
紅蘿蔔園Oreo 慕絲蛋糕

今次我地選了這一款春日小甘筍芝士蛋糕
味道會比較清淡一點,吃完濃味的東西後,
這個是不錯的; 
首先要說的就是它是用甘筍蓉連同芝士蛋糕,
不會一味係好甜,所以如果不太喜歡吃甜的朋友就可以試一下


雖然呢個母親節就沒有什麼太特別的慶祝,但是一家人可以齊齊整整在一起;
說說笑笑又一天,生活就是這麼簡單


是日介紹

반찬앤쿡 Banchan and Cook (屯門市廣場1期) 


Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇


留言

熱門文章