給自己放空的小時光。來享受一點濟洲的味道

呢個五月轉眼又完了,這個月過得真係好快~好似好多野要呢個月處理;
真係忙到頭都暈埋,轉眼又讀完呢個學年了,係準備大考之前
為自己同少爺打打氣~我地又去食個美味既晚餐加加油先

本身見到隔離枱點左個好似五花肉既菜式,好似是黑毛豬白切肉
可惜我地想點既時候,就說沒有了,所以我就點左呢個令我念念不忘的
神話豬腳紫蘇拌飯 $112

我喜歡呢個飯既豬腳總是煮得又軟又淋,
但係吃下去的時候又會是啖啖肉,唯獨可惜是它家的拌飯總是偏辣的
小孩只能品嘗豬腳的美味~然後我就沒有得吃了xd


然後又怎少得它家的特飲推介,
先講最主打的濟州柑橘乳酪 $68
熱情金菠蘿沙冰$68

我先講一下柑橘乳酪 ,首先它是利是整個柑橘上菜的,
我是有貪心地打開了果肉一同飲用的

菠蘿沙冰都是有大半個菠蘿在杯頂上,
它就是綿綿既沙冰,對比乳酪 就完全不同既感覺,
在夏日行到熱辣辣~真係岩曬


除左豬手飯,我仲叫左呢個
Seaside Brunch 
呢個 Brunch 主要係咸食黎,
有牛油果,parma ham,煙三文魚,連同雞蛋一同享用
我自己幾喜歡佢當中既醬汁,連同窩夫一同吃幾特別,
它的醬是咸咸地的,如果想跟女生來吃的話
絕對是一個不錯的選擇


這個是士多啤梨慕絲
雖然它的外表有一點不討好,
但它的味道卻不錯的,味道不會太過死甜,
吃落去會有一點口中化既感覺,不過它不是最後的甜品


仲有呢個清甜柑橘窩夫
本身吃左個咸既窩夫都覺得夠皮,不過睇到餐牌,
好似是新的菜式,就來點一個嘗試一下吧

同樣是利是了它最有名的柑橘為主打,
倒上去鮮甜的橙汁,加埋那個好鬆軟又不太甜的Cream ,
出奇的好味!!!!係個腦轉唔到既時候,吃一下這個甜品其實也蠻開心的



希望在這忙碌的五月完結後,在六月可以有更理想既進展,
或者休息就是可以走跟更遠的路,離開不是終結的事情
來吧~我們面對終極的大考好了!!



是日分享:
Terrace in seaside
屯門屯順街1號屯門市廣場1期UG樓UGK9號舖

Angel 小魔怪Mama
E-Mail: manman81!@gmail.com

小魔怪。私家竇


留言

熱門文章