09 Birthday Week---10/8 生日前夕飯局

終於星期一啦...我既生日前夕.....

不過今日既行程非常之咁緊張

因為全部時間夾哂係黃昏至夜晚既時間.....

我既行程就係要

4:00 落到荃灣見工.

要入屯門拎Mr Chan份生日禮物...

出番上水同2個朋友食飯

再要入番屯門過我既十二點

最後多謝RX 給我意見,再由屋企出發去荃灣→入屯門拎禮物→落番上水食飯→番屋企換衫→入番屯門過12點

就係咁樣我就搭車入荃灣見工....可惜該公C 話我開既價錢較高...如果咁都高我都真係唔知點做......所以見左5分鐘唔夠就叫左我走......亦因為咁,我避左一場大雨,但亦望到個天咁黑既時候我都好擔心我聽日既迪迪尼之旅.....

見完工我就行去搭車入屯門.....架車行緊既途中...D雨大到我以為打緊八號風球,好在我依然係架車入面...唔係我都唔知點行呀真係.....

好彩落到屯門一粒雨都冇,但係要入去搵Mr.Chan 既工作地方真係好難搵,因為我好日都唔去....兜兜轉轉終於搵到....一份一定要過12點先拆既禮物....

拎完份禮物我就落番去上水join 番我2個朋友.....Belam 同阿敏去上水食青森....
呢間日本野唔知我太大響里定點~雖然細細間但係d野食都幾大碟下...
好似三文魚壽司咁......好似大快活廣告咁......成尺長既三文魚.....最衰我個陣未拎相機...1定影比你地睇,同埋d幔魚又係成尺長.....wa~~~正..
之後又叫左d沙津啦~炒烏冬呀,其他壽C等等......吹左好耐水~真係好耐冇見但係好多野傾.....多謝哂2位陪我食餐生日飯~
食完飯阿君先講原來佢有帶相機出黎......所以我地就去左一個商場打算影相...
點知個公園因為落雨關係暫停開放.....唔緊要啦~我地下次再影過啦
飲飽食醉就係時候番屋企沖涼出發落屯門....


試機....


With my friend 阿敏~


唔知點解突然曝光~但係睇一睇我地既笑容係一致的xdd

留言

張貼留言

熱門文章