一間又奇怪又恐怖既公司........

****如果呢篇Blog再出唔到,我就以後唔再打Blog*****

話說我星期一有一份文職既工可以番wor,聽到都開心啦,話哂都hea左咁耐,加上而家真係超難搵到工做,所以我滿心希望做得長份工.....點知...

係滿懷希望既心情下行去火炭既番工地方,其實真係好熱..好彩我唔係著住套OL套裝...

番去到D人仔都未番到,等個姐姐係度,佢仲同我講老闆娘冇咁早番,起碼9點半先番唔係卦,終於等到9點齊左D人仔啦,之後男同事就打左比老闆娘話我黎左番工,就叫女同事話口頭上教D開單既野啦....

好啦,終於等到老闆娘番工啦!本身女同事係口頭上教我做既野,我抄底左係自己本Notes上面,老闆娘即刻話唔得....1定要抄落佢本簿度,仲要我比佢tim....即刻-口-冇野呀?筆記咋wor咁都唔可以抄落自己度?算啦...咁話咁我費時出聲啦....之後我開左部電腦...但係部機set 左PW,老闆娘又好似驚死我偷睇咁,又要我行開又要遮左黎打....又1-口- 事件..

之後打算開份文件,點知一準備開之時,部機Lag 到郁都郁唔到...老闆娘話係呀部腦條Ram壞左...遲d我會搵人黎整....

之後攪左好耐都郁唔到....老闆忍唔住就問對上個次邊個用過部腦呀?老闆娘即刻話咪係Angel 囉,係星期五Angel 試左工之後冇人用過啦.....又再-口- 1次囉,我只係打左2篇中英文打字咋wor,我用緊個陣已經開緊機架啦wor....冇野呀?算數....

終於開到部機啦.....終於可以開單啦....已經係10點半啦....女同事就教我d 次序啦,改d咩啦...點知老闆突然話比張貓紙咪得囉,老闆娘即刻話係囉睇貓紙就得啦,阿"jan li"都係咁做,都係睇住貓紙做咋嗎........

之後要開個文件,我完全唔知係邊度搵份野出黎,我問老闆娘份野係邊個文件夾入面,老闆娘就話你貓紙啦.....阿"jan la"都係睇住貓紙咁做,佢都做左一個月架啦,佢都係睇貓紙做到d野,手板眼見功夫.....x20次以上....(一日內)

冇錯冇錯~阿"jan li"做落既野,無論開單好,定係做存貨出貨紀錄都唔難做,真係手板眼見功夫....但係作為1個新人,即使我幾有經驗都好,我未知你d野係點跟既時候....Sorry我真係唔岩亂黎....

終於開完單啦,我就做佢地d存貨出貨紀錄,你有數量你要打入去唔難,係食飯時~我已經完成2間公司係一星期前既數.....

老闆娘就不斷要係部簿仔入面寫低你1日入面做左d咩,加上佢仲要睇埋我d貓紙.....我完全唔知佢諗緊咩,唔知點解佢要咁做......成日係度講(阿"jan la"都係睇住貓紙咁做,佢都做左一個月架啦,佢都係睇貓紙做到d野,手板眼見功夫),(劉生既做法就同劉太既做法1樣~1定係岩既...)

好辛苦等到食飯.....我忍唔住即刻打比媽咪呷個公司d野....

我落街買外賣之後,上番去~老闆娘又話我啦wor,Angel 我地呢度落街食飯要打咭架,你聽日可以帶飯番黎食.....-口-

好啦...打算上下網啦~~點知原來個間公司係冇上網既,仲要係寫住...公司電腦不得作用私人用途.....唯有玩下接龍~睇下頭條日報啦....

係準備開工個陣~我又八卦既心態...睇下條Ram 壞左...仲有幾多係度...唔睇由至可...1睇就嚇死我....得番96mb 係度...唔怪得我部電腦可以一開文件就Lag 機,用老鼠 check 份文件就會唔郁...救命....老闆娘仲話部電腦之前好貴買番黎啦,應該唔會咁易壞.....

好啦~到下午開工...我問老闆娘....你有冇D咩野要我做呀?即係我覺得你叫Filling,入下Data 呢d野我覺得我做得掂....反而佢叫我睇阿"jan li"做落d文件....好啦....睇囉....慢慢按慢慢睇....睇左一個鐘都睇哂,再問老闆娘有冇野我做呀~老闆娘依然講你睇文件啦.....睇到我發火啦....佢終於搵左大家樂d data 我入啦....

佢就叫左男同事拎本簿係佢(木台)面,再叫我係佢(木台)面上面拎番部簿入個data wor....其實我覺得點解唔直接叫男同事拎黎我(木台)面,都係差幾步路jer...好啦,我入到咁上下,有條數唔對路...我就走去個個同事位度問佢,老闆娘即刻又話~你睇貓紙啦,唔好阻住人地做野,你有咩問我....好啦,我就問佢啦,佢話你睇下貓紙先啦,你問我我都係睇番份野先教你,但係呢樣野係都係問番當事人...好啦...咁我就見到男同事行過黎Fax,順便問埋佢呢條數入落個位jer....老闆娘又話都叫左你問我先架啦,男同事要幫老闆比較d價錢呀...最後男同事都幫左我一口,你又叫問當事人,我咪係當事人囉,老闆娘又話你要幫老闆計數嗎...咪阻住你囉...

我之後我已經完全唔想理佢.....佢一行開~其他同事就係度吹水~我就梗係玩接龍啦...

最後5點半有得收工...我即刻問埋老闆娘,試工試幾耐架?佢話唔定架,以睇表現,我話係唔係試完工先傾人工,佢話係呀,我再問咁係唔係試工冇錢架?....佢靜左一陣,先問係....我再問星期六洗唔洗番~佢話你預收2點左右....

到左第二日我冇再番呢份工.....我完全覺得呢間公司係變態....都唔知點請人..

留言

熱門文章